زمان : 02 Esfand 1393 - 14:45
شناسه : 100570
بازدید : 3042
پیام تسلیت استاندار یزد در پی درگذشت حاجیه سیده فاطمه خاتمی(ره) پیام تسلیت استاندار یزد در پی درگذشت حاجیه سیده فاطمه خاتمی(ره) استاندار یزد در پی درگذشت حاجیه سیده فاطمه خاتمی(ره)، در پیامی فقدان این بانوی فاضله و متقی و والده بزرگوار شهید را به بیت شریف حضرت آیت الله خاتمی(ره) و حضرت حجه الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی تسلیت گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، متن پیام " سیدمحمد میرمحمدی" به شرح ذیل است:
انالله و انااليه راجعون
خبر رحلت بانوي فاضله و متقي، حاجيه خانم سيده فاطمه خاتمي مادر بزرگوار شهيد محمدحسن خليلي همه را متأثر و محزون ساخت. اين بانوي فرهيخته و انديشمند، در خانواده علم و تقوي تحت نظر پدري چون حضرت آيت الله خاتمي (ره) اسوه اخلاق و معنويت و مادري بزرگوار درس ايمان و جهاد و انسانيت آموخته بود و در دوران انقلاب و در روزگار دفاع مقدس در بسيج نيروها، تربيت جوانان و بويژه ساماندهي جامعه زنان و پشتيباني از جبهه هاي نبرد حق عليه باطل از هيچ كوششي فروگذار نكرد و عمري را در عرصه فرهنگ و پاسداري از ارزشهاي الهي و آرمان امام و شهيدان مصروف داشت و فرزند خود را نيز در خيل شهيدان تقديم اسلام و قرآن نمود.
از خداوند منان براي روح بلند او علو درجات و براي بيت شريف آيت الله خاتمي بويژه والده مكرمه ايشان و فرزندان بزرگوارش و اخوان عاليقدر و بالاخص به برادر ارزشمند و فاضل ايشان حضرت حجت الاسلام آقاي سيد محمد خاتمي تسليت عرض نموده و براي ايشان صبوري و بردباري آرزو مي نمايم.
سید محمد میرمحمدی