زمان : 26 Bahman 1393 - 23:37
شناسه : 100048
بازدید : 11537
برگزاری مسابقات ورزشی جام فجر در دانشگاه آیت الله حائری میبد برگزاری مسابقات ورزشی جام فجر در دانشگاه آیت الله حائری میبد

برگزاری مسابقات ورزشی جام فجر در دانشگاه آیت الله حائری میبد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، کریمی مدیر فرهنگی دانشگاه از برگزاری مسابقات ورزشی جام فجر ویژه دانشجویان دختر و پسر همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

وی اعلام کرد: با عنایت به سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و نظر به اهمیت و لزوم  پاسداشت  و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز انقلاب و نیز در جهت تقویت و ارتقای تحرک و نشاط و پویایی در محیط دانشگاه، دومین دوره مسابقات ورزشی جام فجر، گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدین عرصه ایثار در دو بخش دختران و پسران برگزار می گردد.

کریمی در ادامه گفت: این دوره از مسابقات در رشته های فوتسال، والیبال و دارت ویژه پسران و رشته های والیبال، شنا و دارت ویژه دختران برگزار می گردد که علاقه مندان به شرکت در این دوره از مسابقات می توانند با مراجعه به امور فرهنگی و یا آقای ملک زاده و یا رابطین فرهنگی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مدیر فرهنگی دانشگاه در پایان ضمن تبریک مجدد سی و ششمین فجر انقلاب و بهار آزادی و دعوت از تمامی دانشجویان جهت شرکت در این برنامه، زمان برگزاری مسابقات را اسفند ماه اعلام کرد.