به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برنامه های گرامیداشت این ایام، مسابقات ورزشي و برنامه هاي فرهنگي برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه علم و هنر، به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برنامه های گرامیداشت این ایام، به همت روابط عمومي دانشگاه و حوزه دانشجويي فرهنگي و بسيج كاركنان دانشگاه برگزار گرديد.

این برنامه ها متناسب با  دهه فجر و مشتمل بر مراسم، آیین های گرامیداشت و نیز ویژه برنامه های تفريحي و ورزشي بود .

از جمله مي توان به برنامه هاي: فضا سازی و آذین بندی محیط دانشگاه، پخش سرودهای انقلابی در دانشگاه، عطر افشانی و قبار رويي قبور شهداي انقلاب با حضور كاركنان دانشگاه، برگزاري جشن بزرگ انقلاب با حضور كارمندان و اعضاي هيات علمي دانشگاه علم و هنر و خانواده هايشان و آيين تجليل از فرزندان نمونه آنان اشاره نمود .

همچنين به مناسبت اين ايام خجسته در تاريخ 17 بهمن كوهپيمايي ويژه كاركنان و اعضاي هيات علمي دانشگاه نيز در منطقه خوش آب و هواي سخويد، كليد خورد و در روز شنبه نيز مسابقه دارت ويژه بانوان كارمند دانشگاه برگزار شد و در ادامه در تاريخ 19 بهمن مسابقات پينگ پنگ ويژه آقايان در دانشگاه برگزار گرديد و به نفرات برگزيده جوايزي به رسم يادبود اهدا شد.

همچنين از دیگر برنامه های دهه فجر دانشگاه می توان به برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت وصیت نامه امام خمینی (ره) اشاره داشت.

شايان به ذكر است به ياري خداوند بلند مرتبه، در ادامه بزرگداشت اين ايام مي توان به شركت حداكثري و باشكوه اعضا هيات علمي، مسئولان و كاركنان دانشگاه علم و هنر در راهپیمایی 22 بهمن كه مزين به روز تجدید میثاق مردم با آرمان‌های انقلاب اسلامی  است و در تاريخ چهارشنبه 22 بهمن سال  1393  خواهد بود، اشاره داشت.









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا