ویژه‌ برنامه‌ جشن بزرگ انقلاب به همت کمیته‌ کودک و نوجوان ستاد دهه فجر با حضور جمعی از مسئولان در یزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: در این مراسم حجت‌الاسلام فخرالدینی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رییس ستاد بزرگداشت دهه فجر استان، حجت‌الاسلام حبیبیان رییس ستاد اقامه‌ نماز استان یزد، شاکری شمسی فرماندار یزد، دانافر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کوچک‌زاده رییس حوزه‌ هنری یزد، دوست‌فاطمی‌ها مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و جمعی از مربیان و اعضای کانون حضور داشتند.
در این جشن که با اجرای برنامه متنوع همراه بود، با اهدای لوح تقدیر از تلاش های محمد صادق کوچک‌زاده رییس حوزه‌ هنری استان یزد به پاس برگزاری جشنواره‌ موسیقی سنتی جوان قدردانی شد.
در این جشن همچنین از مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به ‌عنوان فعال در مبحث اقامه‌ نماز و برگزیدگان ویژه‌ برنامه‌‌ "نماز، کودک، نیایش" و نیز برترین های مسابقات و جشنواره های مختلف تقدیر شد.
اجرای سرود"شهدای گمنام" توسط 21 نفر از اعضای مرکز شماره‌ یک یزد به یاد 21 شهید انقلاب اسلامی استان، قصه‌گویی، شعرخوانی با موضوع انقلاب به دو زبان، اجرای موسیقی و سرود کانون ناشنوایان با موضوع ایران از جمله برنامه‌های این جشن بود.
گفتنی است: نخستین جشنواره موسیقی سنتی جوان استان یزد با حضور حدود 300 هنرمند در بخش های اصلی، جنبی و ویژه از 6 تا 9 بهمن ماه در یزد برگزار شد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا