نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر،با اشاره به حدیث ثقلین ، گفت:تمسک به قرآن و عترت راه نجات انسانهاست.

آیت الله ناصری احکام اسلام برای سعادت دنیوی و اخروی انسانها را کامل قلمداد کرد و پیاده کردن این احاکم الهی را مستلزم وجود حکومت دانست.

آیت الله ناصری از عترت به عنوان هادیان اصلی و متولیان پیاده سازی احکام اسلام یاد کرد و ادامه داد :در زمان غیبت فقیه جامع الشرایطی که از نظر صفات و خصوصیات به اهلبیت (ع)  نزدیک است مسؤلیت اجرای احکام اسلامی را بر عهده دارد.

امام جمعه یزد علم،شجاعت،درایت و مخالف هوا و هوس بودن را از جمله شرایط ولی فقیه به عنوان حاکم جامعه اسلامی قلمداد کرد و اطاعت از چنین شخصی به عنوان اولوالامر را بر همه واجب دانست.

یار امام در دوران تبعید توکل و اعتماد امام به خدا و عشق داشتن به مردم را از صفات بارز و از عوامل موفقیت ایشان بر شمرد و دستاوردهای نظام اسلامی را مرهون فداکاریهای ایثارگران و ولایت امام راحل و مقام معظم رهبری برشمرد.

آیت الله ناصری ادامه داد:حفظ اسلامیت نظام و سپردن آن به دست بقیه الله الاعظم وظیفه اصلی ماست و باید در این مسیر کوشا باشیم.

دعوت به همدلی در جامعه  و دوری جستن از کدورتها علی رغم اختلاف سلیقه ها،داشتن انگیزه الهی در خدمت به مردم و وحدت کلمه از دیگر توصیه های آیت الله ناصری برای ادامه حرکت در مسیر نظام مقدس جمهوری اسلامی در این صبحگاه مشترک بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا