به مناسبت گراميداشت دهه مبارك فجر، اولين جشنواره بزرگ فرهنگي و ورزشي فجر روستاي بخش مركزي تفت با حضور فرماندار، مديركل امور روستايي استانداري، معاون فرماندار و بخشدار مركزي تفت و جمعي از مسئولان شهرستان در محل مجتمع گردشگري ارم اسلاميه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، بخشدار مركزي تفت در اين نشست با گراميداشت سي و ششمين سالروز فجر انقلاب اسلامي و ياد و خاطره امام راحل(ره) و همه شهداي والامقام انقلاب اسلامي گفت: روستا و روستايي با عطر خوش بهشت عجين است و هرجا كه صحبتي از سادگي و صداقت و صميميت و طراوت است بي ترديد نقش ماندگاري از روستا نيز ديده مي شود.

"علي احمديان" با بيان اين كه روستا به سلامت پيوند خورده و از چشمه طراوت و سرزنده‌گي جوشيده است ادامه داد: روستا، تابش بي بديل اصيل ترين فرهنگها و غني‌ترين سنتهاست و شاه‌راه حيات و توليد و شاه‌كليد خوداتكايي و شكوفايي است.

وي فرهنگ اصيل روستا را فرهنگ كار و تلاش و جنبش و حركت برشمرد و گفت: ترديدي نيست كه ترويج اين فرهنگ، مهم ترين نياز كنوني كشور بوده و مي تواند زمينه‌ساز رونق در همه بخش هاي توسعه اي ميهن عزيز اسلامي باشد.

مسئول برگزاري اولين جشنواره بزرگ فرهنگي و ورزشي فجر روستا افزود: در اين ميان، بخش مركزي شهرستان تفت در دامن پرطراوتش مزين است به مناطق روستايي و آبادي هاي بيشماري كه اين بخش را سرشار از نشاط و صميميت كرده و مردم عزيز روستايي بخش مركزي تفت، مهم‌ترين سرمايه و افتخار اين سامان به شمار مي آيند.

وي با بيان اين كه برگزاري جشنواره فرهنگي و ورزشي فجر روستا در بخش مركزي تفت، تنها گام كوچكي در جهت تجليل از برگزيدگان و نخبگان جامعه عزيز روستايي است خاطرنشان كرد: اميدواريم اين رويداد، جريان اميد در ميان استعدادهاي منابع انساني روستايي بخش تقويت كرده و تلاش و كوشش همگان را در مسير تعالي بخش توسعه دهد.  

احمديان در پايان با تجليل از سياست ها و رويكردهاي مثبت دولت تدبير و اميد در بخش روستايي از خدمات و تلاش بي وقفه همه عوامل و دست اندركاران برگزاري اين جشنواره روستايي قدرداني كرد.

يادآور مي شود در اولين جشنواره فرهنگي و ورزشي فجر روستا كه با استقبال گسترده مردم و مسئولان همراه بود، در كنار اجراي برنامه هاي شاد و شورانگيز، از نخبگان و برگزيدگان اين بخش در عرصه هاي مختلف تجليل به عمل آمد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا