باحضور سفير و دوست انرژي برق در دبستان دخترانه شاهد، دانش آموزان سالروز پيروزي انقلاب اسلامي را جشن گرفتند.

جشن بيست و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران در دبستان دخترانه شاهد در حالي برگزار شد كه سفير و دوست انرژي برق در جمع فرزندان خانواده هاي شهداء ، ايثارگران حضور يافت و با بيان مسائل و مفاهيم مرتبط با بهينه سازي برق ، ضرورت توجه به ساعت اوج مصرف و شيوه هاي صحيح مصرف انرژي برق را آموزش داد.

 به گزارش دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزدمهندس محمد ميرشمس ، رئيس گروه مديريت مصرف اين شركت در سخناني تلفيق مفاهيم آموزشي با شيوه هاي نوين ارتباطي توسط سفيرو دوست انرژي برق را از دلايل موفقيت طرح مديران انرژي در خانه برشمرد و افزود: جشن انقلاب با اجراي برنامه شاد، شعر خواني و مسابقه با طرح ريزي قبلي در دبستان دخترانه شاهد ، براي نخستين بار در دهه فجر انقلاب اسلامي برگزار شده است.

 وي افزود:در اين مراسم دانش آموزان مقاطع ابتدايي با يادگيري شعرهاي كودكانه و شركت در مسابقه ، شيوه هاي مديريت مصرف را آموختند.

 مهندس ميرشمس متذكر شد: بيان دستاوردهاي انقلاب اسلامي و مقايسه آن با دوران ستم شاهي در حوزه برق رساني ، معرفي فرآيند توليد برق توسط انرژي خورشيدي و آشنايي با برچسب انرژي از ديگر موارد مطرح شده در جشن انقلاب دبستان شاهد با رويكرد مديريت مصرف بوده است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا