جوكار_نماينده مردم يزد واشكذردر مجلس  به همراه فرماندار وچند تن از اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد وشهردار منطقه3 با حضور در مسجد حضرت ابوافضل(ع) واقع در شهرك دانشگاه يزد مشكلات مردم اين محله رابررسي كردند.

 

در اين نشست مشكلات مربوط به ساختمان نيمه ساز مسجد، كمبود فضاي سبز و بهسازي آسفالت در برخي از معابر محل مورد بررسي وپيگيري  قرار گرفت.

 

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت:هر هفته يا حضور جمعي از مديران استان در يكي  از محلات مشكلات بررسی می شود و تا کنون در بيش از 20 محله  حضور داشتیم که مشكلات آن محلات بررسي واقدامات نيازمند تصويب وبراي اجرا به فرمانداري ارسال مي شود.

 

همچنين نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در اين مراسم با تبريك ايام الله دهه فجر گفت:  امروز امنیت در کشور براي همگار روشن شده است  که این امنیت از برکات انقلاب، امام خمینی(ره) شهدا است.

 

رئيس مجمع نمايندگان استان افزود: در طول ساليان گذشته، تهديدات دشمنان ايران به دلیل انقلاب اسلامی است و این نشانه قدرتی است که به دلیل انقلاب اسلامی ایران به وجود آمده است.

 

جوكار در دامه با اشاره به كاهش تعرفه برق براي 2ماه از سال افزود:  طبق مصوبه وزارت نیرو، تعرفه برق یزد وبرخي ازشهرستانها  در دوماه سال که دمای هوا بالای 40 می‌شود تعرفه برق آن كاهش خواهد يافت.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد افزود: نامه‌نگاری مربوط به این کار را در سال 92 آغازشد كه باز در سال93 پيگيرآن شديم  و پس از رايزني هايي  که با وزارت نیرو داشتیم، اين طرح مصوب شد.

 

همجنين در ابتداي اين مراسم مدرسي_عضو شوراي اسلامي شهر يزد_ ضمن گراميداشت ايام مبارك دهه فجر گفت: با توجه به نزديكي تصويب لايحه بودجه سال94  شهرداري توسط شوراي اسلامي شهر يزد،  توجه وي‍‍‍ژه به آسفالت معابر وفضاي سبز محلات در دستور كار اعضا قرار خواهد گرفت.

 

عضو شورای اسلامی شهر یزد در ادامه اظهار اميدواري كرد:  در شورای شهر برنامه بر این است که حرکت به سمت محلات شکل بگیرد و بودجه به این سمت سوق پیدا کند و در این زمینه برنامه ریزی های مختلفی انجام شده وخواهد شد.

 

گفتني است كه عزت يادگار_ديگر عضو شوراي اسلامي شهر يزد_ در نشست بررسي مشكلات محله شهرك دانشگاه يزد هم حضور داشت.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا