استاندار یزد به تشریح دستاوردهای دولت تدبیر و امید در استان یزد پرداخت و گفت : در دهه مبارک فجر 344 طرح در استان افتتاح می شود .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد،" سید محمد میر محمدی" صبح چهارشنبه 15 بهمن ماه در گفتگوی تلفنی مستقیم با شبکه رادیویی جوان و برنامه جوان ایرانی سلام عنوان کرد: تکمیل 344 طرح در استان یزد با تامین اعتبار 321 میلیارد تومان انجام شده و در ایام الله دهه فجر کلید بهره برداری آن زده می شود .
استاندار یزد ادامه داد: فضای رشد و پویایی در استان یزد ایجاد شده و مهمترین چیزی که از قول مردم می شنویم مساله ی آرامش و امید است .
میر محمدی اظهار داشت: یکی از کارهای عمده ای که در استان انجام شده تصویب خط دوم انتقال آب شرب به استان یزد است که در شورای عالی آب و شورای هماهنگی مدیریت یکپارچه حوزه آبریز سطح زاینده رود به تصویب رسیده است .
وی ادامه داد: تشکیل شرکت خصوصی انتقال و توزیع آب یزد برای انتقال آب از دریای عمان به استان یزد از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است .
عالی تریم مقام اجرایی استان گفت: طرح مدیریت مصرف آب کشاورزی در استان تهیه و تصویب شده که میزان 298 میلیون متر مکعب صرفه جویی آب را در استان به همراه داشته است .
استاندار یزد عنوان کرد: توسعه صنایع کم آبخواه نظیر تولید انواع لامپ و پروژکتورهای ال ای دی ، انواع سیم و کابل ریسندگی و بافندگی ، انواع نوشت افزار و صنایعی از این نوع از دیگر اقدامات انجام شده بوده است .
میر محمدی اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید در استان یزد از 60 واحد صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی استان بهره برداری شده و حدود 30 درصد در صنایع بزرگ استان افزایش داشته ایم .
وی افزود : واحدهای صنعتی نیمه تمام و نیمه تعطیل در دولت یازدهم احیاء شده که صدور مجوز هزار وششصد وپنجاه واحد صنعتی با حجم سرمایه گذاری بیش از ده هزار میلیارد تومان و صدور صد و پنجاه پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری بیش از سیصد میلیارد تومان گواه این مطلب است .
میر محمدی در پایان افزود: ایجاد واحدهای صنعتی در جوار واحدهای معدنی و معادن برای پیشگیری از خام فروشی و بهره برداری از ارزش افزوده مواد معدنی مانند فولاد ثامن ، فولاد سرمد ، توسعه فولاد آلیاژی ، ذوب فلز و تصویب ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری در شورای علوم تحقیقات و فناوری از دیگر دستاوردهای دولت تدبیر و امید استان یزد بوده است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا