به منظور هرچه بهتر برگزاری آیین های بیست و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ستاد ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد تشکیل و راه اندازی شد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در جلسه ستاد دهه فجر  این اداره کل با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل بر شرکت فعال و گسترده قشرهای مختلف مردم در آیین های دهه فجر و گرامی داشت این ایام تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی این اداره کل، " علی نمازی " همچنین راهپیمایی مردمی 22 بهمن امسال را با اهمیت خواند و اظهار داشت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حیات جدیدی به اسلام بخشید و اسلام جان تازه ‌ای گرفت.

وی اضافه کرد: دهه فجر، دهه تبلور و تجلی ارزش‌های اسلامی است و بهترین فرصت برای معرفی خدمات نظام و دولت برای مردم است.

اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد امسال نیز همچون سال های گذشته در آیین های دهه مبارک فجر و جشن های پیروزی انقلاب اسلامی، حضور چشمگیر و فعال دارد و در راستای گرامی دشت این ایام الله، برنامه های باشکوهی را اجرا می کند.

پخش سرودهای انقلابی، آذین بندی و نصب بنر و پارچه مزین به سخنان گهر بار امام راحل و مقام معظم رهبری در ورودی سازمان، شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، تبلیغات محیطی داخلی و بیرونی و  فضاسازی محوطه سازمان، شرکت در برنامه های استانی و مراسم تجلیل از جانبازان، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا، شرکت در مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی  از جمله برنامه های اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در دهه فجر امسال است.

شرکت در مراسم نمادین استقبال از ورود تاریخی حضرت امام راحل در فرودگاه و گلزار شهدا، برگزاری جنگ دهه فجر ، برگزاری نشست ستاد دهه فجر، ارائه گزارش و اطلاع رسانی عملکرد و فعالیت های دولت از طریق رسانه ها و برگزاری نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران استان  از دیگر برنامه ها می باشد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا