به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمد رضا اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد به مناسبت فر ارسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با صدور پیامی دهه مبارک فجر را تبریک گفت و همگان را دعوت به حضور در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن ماه نمود .

متن پیام به شرح ذیل است : بسم الله الرحمن الرحیم والفجر. و لیال عشر دهه مبارکه فجر، طلوع خورشید پیروزی وسربلندی ملت خداجو ومسلمان ایران علیه نظام کفر و استبداد و نغمه های سرخ و جاودانی مردمی را یادآوری میکند که چکامه بلند فریاد را در سایه ایمان سرودند وپایه های حکومتهای فاسد وظالم در دنیا را تکان دادند، دیواره محکم حکومت شاهنشاهی را فرو ریختند ونظام جدیدی درعرصه اجتماع وسیاست بر اساس معیارهای توحیدی و آموزه های اسلامی درجامعه برپا ساختند.

براستی که فجر، سوگند همیشه پایدارخداوندگارکه نویدبخش پگاه روشن پیروزی است و در افق پیکار ومبارزه امت ما می درخشد و دهه فجر، میقات ده روزه یاران آفتاب است که پیش پای او ،فرشی از حضورگستردند وازمهر ورزی مهرآباد تا طراوت بهشت زهرا را به استقبال او، پیوند زدند.

یوم الله 22 بهمن سرآغاز انقلابی است که پیام توحید، آزادگی واستقلال رابرای همه ملت‌های مظلوم و ستمدیده به ارمغان آورد، دراین روز، ملت ایران زیر پرچم وحدت واطاعت از ولی فقیه، زنجیره های اسارت طاغوت 2500 ساله را فرو ریخته وبیرق اسلام و قرآن را در سرزمین خویش به اهتزاز درآوردند. مستکبران عالم بدانند این انقلاب ریشه در قلب مردم این مرز وبوم دارد.

22 بهمن93 نیزصحنه ای برای تجلی شور وشعور ملت ولایتمدار و بیدار و مجاهدتهای بیدریغ فرزندان غیور است چرا که توانستند با وجود طرح های خباثت آمیز اجانب وتحریم ها و محدودیتهای بیشمار ، به قله های رفیع علم وفن آوری وپیشرفت های عظیم اقتصادی، سیاسی و نظامی دست یابند.

اکنون که درآستانه فرارسیدن 22بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، خداوند سبحان راشاکریم واعلام میداریم که ما مجموعه اساتید .

کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد ضمن تبریک این مناسبت فرخنده ومبارک وگرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب وهمچنین تجدید میثاق ناگسستنی با آرمانهای بلند حضرت امام راحل بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ندای مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) لبیک دوباره گفته و از آحاد مختلف و مردم شریف و ولایتمدار استان دعوت می‌نماییم تا در راهپیمایی 22 بهمن که نمایش اقتدار و پویایی ایران اسلامی است شرکت نموده و باگام‌های استوار و مشت‌های گره شده بار دیگربه جهانیان ثابت کنند که استکبار جهانی و ایادی وابسته‌اش درمقابل نظام اسلامی و الهی ایران اسلامی برای همیشه بازنده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا