نشست ويدئو كنفرانس دفتر امور زنان و خانواده وزارت كشور با مديران كل دفتر امور بانوان و خانواده سراسر كشور برگزار شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، در اين نشست كه صبح يكشنبه 5 ديماه در سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد، مشاور وزير كشور در امور زنان و خانواده گفت: زنان ايراني زناني توانمند هستند و در بحث كارافريني به ويژه در سالهاي اخير نقش موثر و اتكار ناپذيري داشته اند.
" فرهمند پور" افزود: در استانهاي كشور همكاران با انگيزه، توانمند و متعهد حضور دارند و ما با اطمينان به اين توان مديريتي اقدام به برگزاري نمايشگاه مشاركت زنان در توسعه پايدار با تاكيد بر اقتصاد مقاومتي در دهه فجر نموده ايم.
در ادامه اين نشست كه به صورت ويدئو كنفرانس برگزار شد هر يك از استانهاي كشور به بيان اقدامات صورت گرفته در ارتباط با برگزاري نمايشگاه در 7 منطقه كشور در بهمن ماه سال جاري پرداختند.
در اين نشست مدير كل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد گفت: با تعامل و مديريت جهادي كه در بين مديران استان وجود دارد هماهنگي و اقدامات خوبي براي حضور بانوان توانمند يزدي در نمايشگاه مشاركت زنان در توسعه پايدار ، صورت گرفته است.
"فخرالسادات خامسي هامانه" افزود: با نظارت دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد و هماهنگي سازمان صنعت معدن و تجارت استان و همكاري نهادها و ادارات دولتي و غيردولتي استان از تاريخ 14 تا 19 بهمن ماه سال جاري حضور قدرتمند در نمايشگاه مشاركت زنان در توسعه پايدار كه در شيراز برگزار مي شود خواهيم داشت
وي ادامه داد: اين نمايشگاه در 7 منطقه كشور به مركزيت يك استان و مهماني استانهاي همجوار در دهه فجر امسال برگزار خواهد شد
"خامسي" عنوان كرد: استان يزد به همراه استانهاي كرمان و كهكيلويه و بويراحمد در استان فارس توانمندي هاي خود را به نمايش خواهد گذاشت
مدير كل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد اظهار داشت: تاكنون براي حضور در نمايشگاه 43 زن و 7 مرد ثبت نام كرده اند و 22 غرفه نمايشگاه در اختيار استان يزد قرار دارد.
وي در پايان افزود: علاوه بر مباحث پژوهشي و تحقيقاتي و كارآفريني بانوان يزدي توانمندي هاي خود را با محور صنايع دستي شامل ترمه و شال سفال، كيف چرم، قلم زني مس، روتختي و سجاده، كار روي نقره، پيكر تراشي، زيلو بافي و تراش سنگ هاي قيمتي در معرض ديد علاقه مندان قرار خواهند داد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا