دومين جلسه كميته روستايي و عشايري ستاد دهه فجر استان يزد با حضور فرماندار، نماينده ولي فقيه در سازمان جهاد كشاورزي، رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان و جمعي از مسئولان تشكيل شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، محمود شاكري شمسي در دومين جلسه كميته روستايي و عشايري ستاد دهه فجر استان با بیان اینکه هدف از انقلاب اسلامي جايگزيني هدف ها و ارزش هاي الهي به جاي حاكميت طاغوت بوده است اظهار داشت : انقلاب اسلامی انقلاب ارزش هاست، ارزشی هاي که منشأ آن مکتب و دين مبين اسلام است.

فرماندار يزد با اشاره به اينكه پيروزي انقلاب اسلامي ايران مرهون جانفشاني و ايثار همه ملت بوده است افزود: در آن زمان تمام مردم و خانواده ها به آینده ایران و انقلاب اسلامی امیدوار بودند و این یکی از مهمترین دلایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی گفت: احياي، ارزشهای دینی و اسلامي از مهمترين دستاوردهاي انقلاب اسلامي مردم ايران در سال 57 است.

رئيس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي شهرستان يزد با تأكيد به اينكه باید به محتویات مراسم ، جشن ها و برنامه های دهه فجر در استان توجه ویژه شود خاطر نشان كرد: قطعاً با برنامه ريزي و مشاركت همه اقشار جامعه به ويژه نسل جوان در برنامه هاي ايام الله دهه فجر مي توانيم به نتايج ارزشمندي در خصوص تقويت آرمانهاي انقلاب اسلامي برسيم.

شاكري شمسي با تأكيد به اينكه در برنامه هاي ايام الله دهه فجر بايد نقش روستائیان و عشایر در پیروزی انقلاب اسلامی تبيين شود ادامه داد: شوراهای اسلامی روستایی و دهیاری ها از جمله پتانسیل های خوبي برای انجام و تدوین برنامه های جشن انقلاب در روستاها به شمار می روند.

فرماندار يزد ، بستر سازی و آماده سازی شرایط برای حضور جوانان و بانوان روستایی را از دیگر ضروریت های این کمیته دانست.

وي بحث امید آفرینی و امید به آینده را از دیگر مباحث بسیار مهم و اجرایی کمیته های ده فجر به ویژه کمیته روستایی و عشایری عنوان کرد.

فرماندار يزد در پايان اضافه كرد :خوشبختانه به برکت نظام انقلاب اسلامی ایران در حال حاضر روستاها از ظرفیت بالایی برخوردار هستند.

ارائه گزارش عملکرد برنامه های تدوین شده توسط کارگروههای کمیته روستایی وعشایری ستاد دهه فجر استان از دیگر برنامه های این نشست بود.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا