رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های مردمی در ایام دهه فجر، از تشکیل ۱۵۰۰ ستاد اصلی و فرعی ویژه این ایام در استان یزد خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد فخرالدینی با گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: در آستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم و امیدواریم که بتوانیم برنامه‌های در خور شایسته‌ای برای نسل جوان و مردم عزیز داشته باشیم.
رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان یزد بیان کرد: برنامه‌های دهه فجر باید با مشارکت گسترده و واگذاری امور به مردم در تمامی مناطق انجام گیرد.
فخرالدینی در ارتباط با کمیته‌ها و ستاد‌های دهه فجر در استان یزد، گفت: امسال در استان یزد در مجموع 1500 ستاد اصلی و فرعی زیر نظر 450 کمیته ایام الله دهه فجر فعالیت می‌کنند و امروز 15 کمیته در شهرستان بهاباد تشکیل شد.
وی در ارتباط با برنامه‌های کاری کمیته‌های دهه فجر امسال، گفت: امسال بیشتر برنامه کاری کمیته‌ها برنامه تبیینی و دستاوردهای انقلاب است، بدین معنی که ملت ایران عزتش در استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است و این مهم هم مرهون فداکاری شهدا و امام خمینی(ره) و است.
محمد هوشمند معاون فرماندار شهرستان بهاباد هم در این نشست با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا اهداف و ارزش‌های انقلاب برای نسل امروز بدرستی تبیین و آنان با این اهداف به درستی مأنوس شوند.
وی دهه فجر را تجلی صبر، استقامت و پشتکار مردم همیشه در صحنه ایران دانست و گفت: اگر امروز عزت و اقتدار داریم و نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه حرف اول را می‌زند، مرهون خون شهدا و پیروزی مردم و انقلاب در سال57 است.
معاون فرماندار بهاباد پیروزی انقلاب اسلامی را نتیجه حضور گسترده مردم ولایتمدار و رهبری داهیانه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) برشمرد و اظهار داشت: امروز نیز به برکت وجود مقام عظمای ولایت و رهبری هوشمندانه ایشان و به پشتوانه مردم غیور و دلیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت و اقتدار در حال حرکت به سوی تعالی و پیشرفت است.
معاون فرماندار بهاباد از تشکیل 15 کمیته این ستاد در سطح شهرستان خبر داد و افزود: شرح وظایف به هر یک از کمیته‌ها ابلاغ شده و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال بهترین برنامه‌ها را در شهرستان داریم.
در پایان جلسه حسین زینلی باغستانی به عنوان دبیر ستاد دهه فجر شهرستان بهاباد معرفی شد










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا