جلسه کمیته انجمنهای اسلامی ، هیئات مذهبی و کانونهای اسلامی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی درمحل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر برگزار گردید.

 حجت الاسلام  محمد پورقیومی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر ضمن تقدیر و تشکر از حضار در مورد ابلاغیه سازمان تبلیغات و تشکیل کمیته مذکور و ارائه برنامه ها ، زحمات امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی ، حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزشهای دینی ، عوامل پیروزی انقلاب و بقاء آن با وجود رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و تشکلهای مختلف مردمی و نجات کشتی انقلاب از تلاطم و جدا نبودن از انقلاب و انتظار ویژه تر از هیئات مذهبی و  شروع شدن از اعضای شورا که خود مسئول هیئت هم میباشند و کمک کردن هیئتها به یکدیگر مطالبی بیان کرد.

سپس شرکت کنندگان در جلسه در مورد همکاری با دهیاران و شوراهای اسلامی در بزرگداشت ایام ا... دهه مبارکه فجر و اجرای برنامه های فرهنگی و ... در مناطق مختلف شهرستان  نظرات خودراارائه کردند .

در این جلسه مقرر گردید علاوه بر برنامه هیئتهای مذهبی و همکاری با دهیاران و شوراهای اسلامی مناطق مختلف ، همایش مسئولین هیئات مذهبی شهرستان اشکذر به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر در شرف آباد رستاق برگزار گردد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا