جلسه کمیته قرآن ، نهج البلاغه و روحانیت ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مدعوین واعضاء،  در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر ،حجت الاسلام  محمد پورقیومی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر با تقدیر و تشکر از حضار در مورد ابلاغیه سازمان تبلیغات اسلامی جهت تشکیل کمیته مذکور و ارائه برنامه ها ، تفکیک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از سازمان تبلیغات اسلامی در تهران و استان ، تاثیر و خدمات حضرت  امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی ، حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزشهای دینی ، اهتمام به قرآن ، مظلوم بودن حضرت علی (ع) و نهج البلاغه و اینکه خطبه ها و نامه های آن حضرت برای همه کارگشا می باشد ، ، عوامل پیروزی و بقاء  انقلاب اسلامی با وجود رهبری امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله) و تشکلهای مختلف مردمی و نجات کشتی انقلاب از تلاطم ، افتتاح بنیاد نهج البلاغه در آینده نزدیک در این شهرستان ، تأثیرگذاری روحانیت و اجرائی شدن برنامه ها مطالبی مطرح کرد.

سپس اعضای جلسه در خصوص برنامه های اجرائی ادارات متبوعشان همزمان با ایام ا... دهه مبارکه فجر اعم از برگزاری مراسم نورانی انس با قرآن کریم و استفاده از قرائت قرآن قاریان ممتاز استانی و بین المللی در مناطق مختلف شهرستان، برگزاری مرحله شهرستانی مسابقه قرآن و عترت ، تجلیل از راه یافتگان به مرحله استانی مسابقات قرآنی و اذان و ... مطالبی مطرح و برنامه های خود را دراین راستا اعلام کردند .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا