مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با تاکید بر اینکه باید برنامه هاي ايام الله دهه مبارک فجر مردم محور باشد گفت: توجه به نوآوری ، جوان گرایی و نشاط و شادابی در برنامه های فرهنگی ورزشی گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر ضروری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، نشست کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه مبارک فجر با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، مجید جوادیان زاده مدیرکل امور اجتماعی استانداری یزد ، سعید زارع دبیر ستاد دهه فجر استان یزد ، علی محمد عطاری رئیس بسیج ورزشکاران استان ،نیکونژاد رییس تربیت بدنی سپاه الغدیر استان ، معاونین اداره کل و روسای حوزه ها و ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان  و نمایندگان اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی  و آموزش و پرورش  برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست گفت: امسال با همکاری و انسجام هئیت های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها،برنامه های با شکوهی به مناسبت ایام الله دهه فجر در سطح استان برگزار خواهد شد.

مسعود شریعتی افزود: در برگزاری آیین ایام‌الله دهه فجر کمیته‌ها نقش هماهنگی و جهت‌دهی را دارند و مردم نقش اصلی و محور برگزاری و اجرای جشن‌‌ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا باید بستر سازی لازم را داشته باشیم و در برنامه‌ریزی برای تدوین برنامه‌های دهه مبارک فجر به گونه‌ای عمل شود تا مردم و نسل جوان بیشتر مورد توجه قرار گیرند و ارزش‌های انقلاب حفظ و به نسل جوان منتقل شود.

شریعتی با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان است، بیان داشت: تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، معرفی شهدای انقلاب باید در برنامه‌های دهه فجر مورد توجه قرار گیرد.

دبیر ستاد دهه مبارک فجر استان یزد هم در این نشست گفت: باید در ایام گرامیداشت دهه فجر محتوای برنامه ها بر تبیین و تشریح دستاوردها و زوایا و ابعاد مختلف انقلاب اسلامی در طول 35 سال گذشته استوار شود تا ضمن اثرگذاری بر آحاد مختلف مردم، به درستی پیام انقلاب به نسل جوان انتقال داده شود.

سعید زارع  افزود: باید در این ایام خاطره انگیز نسبت به ترویج و تعمیق آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی، اندیشه های امام خمینی (ره) و فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب جدیت داشته باشیم.

در پایان این نشست اعضاء کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه مبارک فجر نکته نظرات خود را پیرامون برگزاری بهتر و باشکوه تر برنامه های دهه فجر ارایه کردند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا