مدیر کل بیمه ایران در استان یزد با اشاره به آغاز فعالیت شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای اقتصادی در استان و قدردانی از تلاش های آن گفت: تلاش و حرکت این شورا در پیشبرد و هماهنگی امور این بخش سازنده و موثر است و امیدواریم با فعالیت این شورا ، دستگاهها بتوانند خدمات بهتری ارائه دهند.

مدیر کل بیمه ایران در استان یزد با اشاره به آغاز فعالیت شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای اقتصادی در استان و قدردانی از تلاش های آن گفت: تلاش و حرکت این شورا در پیشبرد و هماهنگی امور این بخش سازنده و موثر است و امیدواریم با فعالیت این شورا ، دستگاهها بتوانند خدمات بهتری ارائه دهند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد،  " حسنعلی طالعی " در دومین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان که به میزبانی بیمه ایران مدیریت استان یزد برگزار شد افزود: این شورا  علاوه بر ارائه نظرات و پیشنهادات سازنده  به مجموعه خود، می تواند  امور اطلاع رسانی و روابط عمومی را ساماندهی کند و و نظرات مشاوره  ای را برای بهبود کار ها ارائه دهد.

وی روابط عمومی را پل ارتباطی سازمان و جامعه برشمرد و تصریح کرد: امروز سازمانی هایی در دنیا موفق هستند که از روابط عمومی قوی برخوردار باشند و شرایط امروز و سرعت تغییرات و تحولات در دنیا ایجاب مبی کند که روابط عمومی ها از سنتی و روزمرگی خارج شده و به روز شوند.

رئیس شورای هماهنگی بیمه های استان یزد، نقش آینده نگری روابط عمومی را یادآور شد و اظهار داشت: همچنین روابط عمومی ها باید در مواقع ضروری، بحران های سازمان را مدیریت کنند و سازمان های خود را از کنار این بحران ها به خوبی عبور دهند.

طالعی با اشاره به نقش اعتبار سازی روابط عمومی ها برای سازمان خود گفت:  امروز شهرت سازمان " برند " آن سازمان است و نقشی که روابط عمومی ها  در ایجاد این شهرت و برند دارند حائز اهمیت است.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای اقتصادی استان یزد هم در این نشست به اهمیت و ضرورت اطلاع رسانی روابط عمومی در حوزه های اقتصادی  به خصوص بخش بیمه اشاره کرد و گفت: حوزه بیمه، بخش وسیعی است که آحاد جامعه به نوعی با آن  سرو کار دارند.

" احمد جعفری " افزود: لازم است که توجه ویژه ای به این بخش شود تا در وهله اول مردم در جریان برنامه ها و تصمیمات اقتصادی دولت قرار گیرند و از سوی دیگر خدمات بهتری توسط این بخش به جامعه ارائه شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد  با قدردانی از تلاش مدیران روابط عمومی بخش های اقتصادی استان تصریح کرد: حرکتی که در این بخش آغاز شده نوید بخش آینده روشن است و امیدواریم  با همکاری مدیران روابط عمومی بخش های اقتصادی ام های اساسی در زمینه اطلاع رسانی و امور روابط عمومی برداریم.

در این جلسه در خصوص برنامه های دهه فجر دستگاههای اقتصادی استان بحث و تبادل نظر شد و اعضاء دیدگاهها و نظرات خود را پیرامون بهتر برگزاری این ایام الله بیان کردند.

شورای هماهنگی روابط عمومی های بخش های اقتصادی متشکل از مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات کل امور مالیاتی ، امور اقتصادی و دارایی ، بورس، گمرک ، اموال تملیکی و شورای هماهنگی بیمه ها و بانک های استان چندی قبل با هدف  هماهنگی و همفکری در این زمینه و انجام برخی فعالیت های مشترک در یزد فعالیت خود را آغاز کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا