مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: باتوجه به ضرورت گرامیداشت دهه مبارک فجر و اهمیت اطلاع رسانی همه جانبه، ضروری است که هم افزایی رسانه ای در استان یزد ایجاد شود.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، داود پاک طینت در اولین جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت دهه فجر که روز یکشنبه 14 دی ماه برگزار شد، افزود: باتوجه به تجربه موفقی که در سال قبل داشتیم ، پورتال فجر93 به ادرس yfajr.ir راه اندازی شده است که تمامی اخبار و رویداد های دهه مبارک فجر در آن منتشر خواهد شد.
وی به طرح باشگاه خبرنگاران افتخاری فجر 93 اشاره و تصریح کرد: دراین طرح خبرنگاران وعکاسان علاقه مند به مشارکت پس از ثبت نام و اخذ کارت شناسانی، نسبت به پوشش اخبار اقدام می کنند که در نهایت با ارزیابی هایی که صورت خواهد گرفت از برترین ها تجلیل می شود.
رئیس کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت دهه فجر تاکید کرد: علاوه بر باشگاه خبرنگاران افتخاری، کارگروه خبری فجر 93 نیز راه اندازی خواهد شد و روزانه اخبار و اطلاعات تولیدی دهه فجر93 را به رسانه ها مخابره خواهد کرد.
 پاک طینت همچنین از انتشار ویژه نامه فجر 93 خبر داد وگفت: این ویژه نامه با رویکرد اقدامات صورت گرفته کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت دهه فجر منتشر و در یوم الله 22 بهمن در بین اقشار مختلف جامعه توزیع می گردد.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد با تاکید بر اینکه به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیشنهاد کردیم هریک از روزهای دهه مبارک فجر را به نام یکی از شهرستان های استان اختصاص دهد، افزود: در این روز اهم برنامه های آن شهرستان برگزار و نگاه رسانه ای استان نیز معطوف به آن شهرستان می گردد.
رئیس کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت دهه فجر در پایان ابراز امیدواری کرد تا با همت اصحاب رسانه و مطبوعات استان، اقدامات صورت گرفته در دهه مبارک فجر امسال به نحو احسن پوشش خبری داده شود.
لازم به ذکر است در پایان جلسه سید حسین پایداراردکانی به عنوان جانشین، فرزاد فیضی به عنوان دبیر و محمدعلی ملک زاده به عنوان مسوول دبیرخانه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر 93 معرفی شدند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا