رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی از برگزاری مسابقات انتخابی قوی‌ترین مردان ایران در ایام دهه فجر امسال در طبس خبر داد و گفت: در حال برنامه‌ریزی برای میزبانی از 150 شرکت‌کننده در این مسابقات هستیم.

طبس-قلی زاده ثالث/ محمدامین محمدپرست در جلسه برنامه‌ریزی مسابقات قوی‌ترین مردان ایران، اظهار داشت: مسابقات انتخابی قوی‌ترین مردان ایران، دهه فجر امسال در طبس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: باتوجه به فراهم بودن حمل و نقل ریلی و هوایی در طبس، برای میزبانی از حدود ۱۵۰ شرکت‌کننده برنامه‌ریزی می‌شود که از این تعداد، حدود ۳۰ نفر برای حضور در مسابقات مردان آهنین که در ایام نوروز پخش تلویزیونی می‌شود، انتخاب خواهند شد.

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی افزود: مکان برگزاری مسابقات مردان آهنین فعلاً مشخص نیست اما برای برگزاری آن در استان خراسان جنوبی پیگیری می شود.

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان طبس نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: شهرستان طبس تجربه برگزاری موفق مسابقات کشوری متعددی را دارد، که برای برگزاری مسابقات انتخابی قوی‌ترین مردان ایران در طبس نیز هماهنگی لازم با دستگاه‌های مختلف اجرایی انجام خواهد شد تا میزبانی این مسابقات به بهترین شکل ممکن انجام شود.

رسول عراقی اضافه کرد: با بررسی‌های انجام شده و باتوجه به زمان برگزاری مسابقات و همچنین برای جذب بیشتر تماشاچی؛ این مسابقات در مکان سرپوشیده و به احتمال زیاد در سالن زغالسنگ طبس و یا سالن دانشگاه آزاد اسلامی طبس برگزار می‌شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا