یزدفردا"سرویس اجتماعی:حوادث"خبرپلیس:فردی اقدام به هتك حیثیت یك خانم جوان در شبکه ارتباطی تانگو کرده بود توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا بنابراعلام پلیس:سرهنگ " مرتضوی " سرپرست پلیس فتا اصفهان بیان داشت :در پی شكایت یكی از شهروندان مبنی بر اینكه فردی ناشناس با ایجاد پروفایلی با نام و مشخصات وی در تانگو مطالب كذب و خلاف واقع و همچنین تصاویر غیر مجاز درج كرده و باعث هتك حیثیت و آبروریزی وی شده موضوع در دستور كار كارشناسان این پلیس قرار گرفت.
وی گفت: نهایتا با انجام اقدامات علمی و تخصصی كارشناسان و متخصصین پلیس فتا اصفهان در فضای سایبر متهم شناسایی و دستگیر شد.
این مقام مسئول عنوان داشت:متهم در مواجه با مدارك و مستندات این پلیس صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را هتك حیثیت شاكی بدلیل اختلافات قبلی اعلام كرد.
سرهنگ مرتضوی افزود : برابر قانون جرائم رایانه ای هر كس بوسیله سامانه های مخابراتی و رایانه ای صوت و تصویر یا فیلم یا اسرار دیگری را بدون رضایت او منتشر نماید یا در دسترس دیگران قرار دهد یا به هر نوع موجبات هتك حیثیت افراد به حبس و جزای نقدی محكوم خواهد شد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا