مراسم کلنگ زنی احداث مجتمع خیرین ورزشی بانوان شهرستان میبد با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد برگزار شد. + گزارش تصویری

در مراسمی با حضور آیت الله اعرافی امام جمعه شهرستان میبد، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، حسین فلاح فرماندار شهرستان میبد ، محمدحسین هدائی شهردار و دیگر مسئولین شهرستان میبد کلنگ احداث مجتمع ورزشی بانوان این شهرستان به زمین زده شد.

در این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از بانیان احداث این مجتمع ورزشی  که توسط خیرین احداث میشود تشکر و قدردانی نمود  و وجود چنین مکانهایی در سطح شهرستان برای سوق دادن جوانان به سمت ورزش بسیار مفید و ارزنده دانست.

مسعود شریعتی به اهمیت ورزش بانوان اشاره کرد و افزود: بانوان نقش مهم و حساسی را در جامعه و بنیان خانواده دارند که با توجه به ایفای نقش حساس بانوان لازم است در سایه پرداختن به فعالیتهای بدنی ورزش و با کسب روحیه شاداب و بدنی سالم بر سرعت و قدرت این اثر مثبت افزوده شود.

وی اظهار داشت: ورزش بانوان باید در دو بخش همگانی و قهرمانی رشد کند و این مجتمع ورزشی در شهرستان میبد می تواند مکانی مناسب برای فعالیت های ورزشی بانوان و قهرمانی پروری باشد.

لازم به ذکر است مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در سفر یکروزه خود به شهرستان میبد از مجموعه های ورزشی این شهرستان بازدید کرد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا