به دنبال شهادت محمدرضا صیادی کارشناس ثبت احوال شهرستان سرباز در استان سیستان و بلوچستان ، مدیر کل ثبت احوال استان یزد در پیامی به همتای خود این حادثه تروریستی را محکوم نمود .
سید محمد طباطبائی در این پیام آورده است :

 حادثه تاسف بار و جانگداز عملیات تروریستی در اداره ثبت احوال شهرستان سرباز را که منجر به شهادت همکار و کارشناس وظیفه شناسمان شهید محمدرضا صیادی شد ، به خانواده و بازماندگان آن شهید سعید ، مسئولین و کارکنان ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان و مردم آن سامان تبریک و تسلیت عرض می نمایم .

بدون شک این اقدامات خصمانه و ناجوانمردانه ناشی از نیّت سوء برای تعرض به مرزهای هویتی ایرانیان است که کارکنان خدوم و بلند همّت ثبت احوال در سراسر کشور اسلامی از آن صیانت و حفاظت می نمایند و پر واضح است اینگونه اقدامات تروریستی ،حقیرانه ترین و عاجزانه ترین تلاش برای اخذ هویت جعلی و بی اساس می باشد.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این حادثه تروریستی امیدوارم که هوشیاری نیروهای پر تلاش انتظامی و امنیتی کشور و دست نیرومند عدالت بتواند با کشف و برخورد با ریشه‌ها و عوامل این جنایت ، التیام بخش دل داغدار مردم و به خصوص بازماندگان شریف این حادثه و موجب رسوایی بیشتر و یاس فزون تر دشمنان اسلام و ایران شود .

شهید محمدرضا صیادی ظهر روز پنجشنه در حین انجام وظیفه در اداره ثبت احوال سرباز بهضرب 5 گلوله افراد ناشناس به شهادت رسید . از این شهید که در سال 1388 به استخدام ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان درآمد ، دو فرزند سه ساله و دو ماهه به یادگار مانده است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا