در همایشی که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با عنوان «کتاب ،درمانگر روح و جسم» و با حضور دکتر فلاح و جمع کثیری از فرهنگیان و علاقمندان به مطالعه در سالن کانون شهید باهنر بافق برگزار شد از خبرنگاران و نویسندگان «بافق فردا» به عنوان کتاب یاور تقدیر شد.

آقایان سید علیرضا ناظری،محمد علی عبداللهی و علی حسن پور به عنوان خبرنگاران کوشا در انعکاس اخبارعرصه کتاب و کتابخوانی و آقایان: محمد علی پورفلاح،حسین ارجمند و محمد علی قاسم زاده به عنوان نقادان کتابهای رمان معاصر در این جلسه با اهدا لوح تقدیر و هدیه از طرف مهدی دهقان خاوری فرماندار  و نهاد کتابخانه های بافق تقدیر شدند.

شایان ذکر است جلسات نقد کتب رمان معاصر هر دو ماه یک بار به همت نهاد کتابخانه های استان در یزد برگزار می شود و افراد مذکور از شهرستان بافق در این جلسات حضور می یابند.

یزدفردا این موفقیت را به همکاران فعال و دلسوز بافق فردا تبریک گفته وقطعا عاشقانی که در بافق گردهم آمده و با شعار فردایی بودن بافق فردا را برپا نمودند،در تمام عرصه های فرهنگی و اجتماعی حرف برای گفتن داشته و خواهند داشت و امید واریم با تداوم راه دشواری که آغاز نموده وپیوستن  فرداییانی که عشق و یکدلی را می خواهند تجربه نمایند شاهد  و انتشار دهنده موفقیت های بیشتر این عزیزان در عرصه های مختلف فرهنگی اجتماعی باشیم .

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا