عزيزالله سيفي فرماندار يزد گفت:ومردم ایران همواره همراهي خود را با انقلاب و نظام ثابت نموده اند و در 24 خرداد ماه امسال نيز با حضور انبوه و گسترده در انتخابات برگ زرین دیگری را به دفتر ارزشمند افتخارات خود اضافه خواهند کرد

اعظم السادات ميرجليلي === خبرنگار يزد فردا === عزيزالله سيفي فرماندار يزد در جمع اعضاي كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات شهرستان يزد گفت: باید با بی‌طرفی کامل، امانت دار آرای مردم باشیم  و با عمل به مر قانون زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در پاي صندوق هاي راي گرديم  ومردم ایران  همواره همراهي خود را با انقلاب و نظام ثابت نموده اند و در 24 خرداد ماه امسال نيز با حضور انبوه و گسترده در انتخابات برگ زرین دیگری را به دفتر ارزشمند افتخارات خود اضافه خواهند کرد.

وي با اشاره به اينكه از وظایف اصلی کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان يزد زمینه‌سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات است، گفت: ارتباط مستمر با رسانه ها و اطلاع‌رسانی به موقع، صحیح و شفاف از جمله اقدامات بسیار ضروری است .

فرماندار يزد گفت: بي طرفي كامل بايد همواره مورد توجه مسئولان كميته تبليغات و اطلاع رساني باشد و نبايد نظرات شخصي خود را در كارها دخالت دهيد.

سيفي افزود:با توجه به كثرت تعداد كانديداهاي شوراي شهر در مركز يزد ،بيشترين حجم فعاليت انتخابات استان در يزد انجام مي شود كه تلاش و همت مضاعف مسئولان را مي طلبد.

وي ادامه داد: خوشبختانه تجربيات انتخابات گذشته و موفقيت هاي عملكردي زيادي كه بدست آمد مويد تلاش و همت تمام مسئولان ساعي و خدمتگذار ستاد انتخابات شهرستان يزد است كه با عمل به تكلبف خود همت مي نمايند.  

رئيس هيئت اجرايي ستاد انتخابات شهرستان يزد گفت: 40 نقطه از شهر يزد براي تبليغات شوراي شهر در نظر گرفته شده و هر كانديدا نيز فقط مي تواند طبق قانون تبليغات انتخابات وزارت كشور فعاليت نمايد.  

حسين عسكر زاده مسئول ستاد انتخابات شهرستان يزد نيز در اين نشست گفت: نگاه  تمام دنیا به انتخابات  جمهوري اسلامي ايران است وقطعا با هوشیاری مردم  از زیباترین صحنه ها ي تاريخي و حماسي براي كشور ايران رقم خواهد خورد.

سعيد اماميان مسئول كميته تبليغات ستاد انتخابات شهرستان يزد نيز در اين نشست گفت: با تشكيل كارگروههاي تخصصي و استفاده از نيروهاي زبده و كاردان نهادهاي مختلف نسبت به اجراي دستورات ابلاغي  اقدام شده است.   

قائم مقام كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات شهرستان يزد نيزدر اين نشست گفت:دستورالعمل ها و ايين نامه هاي تبليغات در دسترس همه كانديداها قرار گرفته و تاكيد شده كه  وفق مقررات ابلاغي عمل نمايند.

محمد سجاد كلمبو افزود: تبليغات بايد به گونه اي باشد كه نارضايتي مردم را در بر نداشته باشد و بايد از تبليغات در اماكن  ممنوع شده در قانون و بويژه در اماكن خصوصي بدون اجازه مالك احتراز گردد و كانديداها نظارت كامل بر ستادهاي خود داشته باشند.

در اين نشست مصطفي چمني ،محمد علي محتشمي نيا و سيد محسن ميرزا بابا يي  از اعضاي كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات شهرستان يزد نيز گزارشي از اقدامات انجام شده كارگروههاي مشخص شده بيان نمودند










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا