جمعا حدود 1600 کیلوگرم مواد غذائی تولیدی چند واحد توقیف شد و با معدومی محصولات 2 واحد توليدي حدود 7 تن مواد غذائی آلوده معدوم سازی شد.

یزدفردا:مسئول واحد نظارت بر مواد غذائی و بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان از بازدید واحدهای تولیدی حلوا ارده و ارده در این شهرستان خبرداد و افزود: در این مدت در این مدت 11 مورد اخطار کتبی و 8 مورد معرفی به مراجع قضائی صورت گرفته است

علی اکبر کمالی اردکانی مسئول واحد نظارت بر مواد غذائی و بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان در گفت و گویی ضمن اشاره به گزارش عملکرد واحد نظارت بر مواد غذائی و بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان در سه ماهه اخیر (شهریور، مهر و آبان) 91 اظهارداشت: هم اکنون تعداد 97 واحد تولیدی فعال شامل کارخانه و کارگاه که اکثر واحدها، کارگاه تولیدی حلوا ارده و ارده هستند در اردکان مشغول فعالیت می باشند.

وی تعداد بازدید انجام شده در این مدت را 147 مورد برشمرد و عنوان کرد: طي اين بازدید ها تعداد 34 مورد نمونه برداری انجام شد.

کمالی با بیان این که در این سه ماهه اخیر محصول 3 واحد تولیدی توقیف شد افزود: جمعا حدود  1600 کیلوگرم مواد غذائی تولیدی چند واحد توقیف شد و با معدومی محصولات 2 واحد توليدي حدود 7 تن مواد غذائی آلوده معدوم سازی شد.

مسئول واحد نظارت بر مواد غذائی و بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان  با بیان این که ارجاع به مرکز بهداشت جهت جمع آوری محصول از سطح عرضه 1 مورد بوده است تصریح کرد: در این مدت 11 مورد اخطار کتبی  و 8 مورد معرفی به مراجع قضائی صورت گرفته است

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا