بسیج با تشکیل بسیج سازندگی و همچنین با فرهنگ‌سازی به دنبال اجرا و پیاده کردن منویات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی است.

طبس- سرپرستی یزدفردا: فرمانده بسیج ناحیه طبس در آستانه فرارسیدن هفته بسیج و به منظور تشریح برنامه‌های این هفته درنشست خبری شرکت کرد و با اشاره به تقارن هفته بسیج و ماه محرم و ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)؛ بسیجی را جوشش خون امام حسین(ع) دانست و اظهار داشت: هفته پربرکت بسیج فرصتی مغتنم برای توسعه روحیه و ارزش‌های بسیجی در جامعه است.

"سرهنگ رجبعلی غلامی" گفت: نهاد مقدس بسیج از بدو تأسیس همواره چشم بیدار ملت ایران بوده و امروز نام بسیج همچون نام مبارک حضرت امام خمینی(ره) نه‌تنها در ایران بلکه در سراسر جهان شناخته شده است.

وی ضمن گرامیداشت هفته پربرکت بسیج، یادآور شد: بسیج در مواقع و عرصه‌های مورد نیاز از جمله در عرصه جنگ نظامی در دوران دفاع مقدس، در عرصه سازندگی، و در عرصه جنگ فرهنگی به خوبی ورود پیدا کرده و مانع از دستیابی دشمنان به اهداف شوم‌شان شده است.

سرهنگ غلامی افزود: امروز نیز باتوجه به تنگ‌تر شدن حلقه‌های تحریم اقتصادی و اهمیت یافتن مسائل اقتصادی، نهاد بسیج با تشکیل بسیج سازندگی و همچنین با فرهنگ‌سازی به دنبال اجرا و پیاده کردن منویات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی است و به طور قطع بسیج در این راستا یاری‌گر دولت و مردم خواهد بود.

این مقام نظامی اضافه کرد: در برنامه‌های هفته بسیج امسال در شهرستان طبس توجه ویژه‌ای نسبت به تبیین موضوع مهم اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است که برنامه‌ها، همایش‌ها و نشست‌هایی در این ارتباط در طول این هفته در طبس برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در سی و سومین سالروز تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، بیش از ۱۰۰ برنامه به وسیله رده‌های مقاومت بسیج و ستاد گرامیداشت هفته پربرکت بسیج طبس با شعار «بسیج امتداد عاشورا» در سطح شهرستان به مرحله اجرا درمی‌آید که از جمله آن نواختن زنگ بسیج در مدارس، برگزاری یادواره‌های شهدا، افتتاح نمایشگاه‌های مختلف، برگزاری همایش پرچم‌داران حسینی، برگزاری همایش وحدت عاشورایی – عزت حسینی و افتتاح ساختمان‌های جدیدالاحداث پایگاه‌های مقاومت بسیج و سالن صالحین عشق‌آباد است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس افزود: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان و ایثارگران، برگزاری همایش بسیجیان جذب جدید، برگزاری همایش گسترده بسیجیان رده‌های مقاومت بسیج در آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع)، دیدار فرماندهان و مسئولان ادارات و نهادها و خانواده معظم شهدا و ایثارگران با ائممه جمعه شهرستان طبس، برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری همایش حجاب و برگزاری همایش تجلیل از مداحان بسیجی نیز برخی دیگر از برنامه‌های تدارک دیده شده برای اجرا در هفته بسیج در شهرستان طبس است.

"سرهنگ رجبعلی غلامی" از امت شهیدپرور و ولایت‌مدار شهرستان طبس، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان دعوت کرد تا در برنامه‌های هفته پربرکت بسیج حضور یابند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا