آیت الله العظمی سید عبدالکریم موسوی اردبیلی قبل از ظهر یکشنبه در دیدار سردار احمدی مقدم فرمانده انتظامی کشور با وی، طی سخنانی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشورعنوان کرد: مردم نگران گرانی‌ها هستند...

یزدفردا :در لابلای خبرهای امروز خبرهای خواندنی زیادی است که به خواندنش می ارزد و همکاران سرویس تامین خبر یزدفردا سعی خواهند کرد با بازنشر خبر های انتخابی تحت عنوان در لابلای اخبار فرداییان را از آنها مطلع نمایند .

آیت الله موسوی اردبیلی با انتقاد از اداره کشور: مسجد را هم اینگونه اداره نمی‌کنند!

یکی از مراجع تقلید شیعیان در قم با بیان اینکه مردم از وجود گرانی در کشور نگران هستند،از وضعیت اداره کشور انتقاد کرد و گفت: مسجد را هم اینگونه اداره نمی‌کنند.

آیت الله العظمی سید عبدالکریم موسوی اردبیلی قبل از ظهر یکشنبه در دیدار سردار احمدی مقدم فرمانده انتظامی کشور با وی، طی سخنانی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشورعنوان کرد: مردم نگران گرانی‌ها هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه نباید کشور را بدین شکل اداره کرد، افزود: ‌یک مسجد را هم اینگونه اداره نمی‌کنند.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات عنوان کرد: با توجه به وضعیت گرانی و معیشتی مردم چگونه باید از آنها درخواست کرد که پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

وی با اشاره به اینکه قطعا مسئولان از وضعیت اقتصادی و گرانی مردم مطلع هستند، ادامه داد:‌ چرا رئیس جمهور در چنین وضعیت اقتصادی با تعداد زیادی همراه به سفرهای خارج از کشور می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر،آیت الله موسوی اردبیلی در ادامه از تلاش‌های نیروی انتظامی در ایجاد امنیت در کشور تشکر و قدردانی کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا