یزدفردا :در لابلای خبرهای امروز خبرهای خواندنی زیادی است که به خواندنش می ارزد و همکاران سرویس تامین خبر یزدفردا سعی خواهند کرد با بازنشر خبر های انتخابی تحت عنوان در لابلای اخبار فرداییان را از آنها مطلع نمایند .

نگرانی خاوری از فرار خسروی+ دست نوشته

دست نوشته محمودرضا خاوری مدیرعامل فراری بانک ملی ایران در مردادماه ۸۸ از نگرانی وی نسبت به فرار مه‌آفرید خسروی ( متهم ردیف اول فساد بزرگ بانکی در سال ۹۰) به خارج از کشور حکایت دارد.

به گزارش مهر، در دست نوشته محمود رضا خاوری مدیرعامل فرار بانک مرکزی به مدیر وقت حوزه حراست بانک ملی ایران در سوم مردادماه ۱۳۸۸ آمده است: جنب آقای ایران منش، باسلام، آقای خسروی آب معدنی داماش بدهکار بانک ظاهرا در حال خروج از کشور است، نیاز به مراقبت شدید دارد. مذاکره کنید.

 

"محمود رضا خاوری مدیرعامل بانک ملی ایران مهرماه سال ۹۰ در پی کشف بزرگترین فساد بانکی در اقتصاد ایران از کشور فرار کرد و به کانادا رفت. از آن تاریخ تاکنون هیچ خبری از وی تاکنون منتشر نشده است.همان زمان روزنامه انگلیسی گلوب اند میل در گزارشی عنوان کرده بود که محمودرضا خاوری مدیرعامل فراری بانک ملی دارای خانه ای ۳ میلیون دلاری در تورنتو است. خانواده خاوری در کانادا اقامت دارند و اسناد مربوط به ثبت نشان می دهد که خاوری دارای خانه ای ۳ میلیون دلاری در تورنتو است. ا

 

این روزنامه مطرح کرده بود که خاوری فردی "ایرانی- کانادایی" است که استعفای خود را تقدیم مقامات ایرانی کرده و روز پس از آن از لندن به فرانکفورت پرواز کرده و سپس با پرواز لوفتانزا به تورنتو سفر کرده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا