مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از برگزاری آئین تجلیل از قاری بین المللی استان یزد با حضور وزیر فرهنگ کشور تونس در یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا عادل ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: آئین تجلیل از استاد حاج حسن دانش نفر اول مسابقات بین المللی قرآن کریم کشور تونس در روز 15 آبان ماه از ساعت 18 و با حضور جناب آقای مهدی مبروک وزیر فرهنگ کشور تونس در محل تالار فرهنگ یزد برگزار خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد افزود: هماهنگی های لازم برای برگزاری باشکوه این مراسم انجام شده و با همکاری و تعامل استانداری، شهرداری، میراث فرهنگی، اداره کل فرهنگ و ارشاد و اوقاف و امور خیریه این مراسم برگزار خواهد شد.

غلامرضا عادل این مراسم را فرصت مناسبی جهت تجلیل از جایگاه نخبگان قرآنی عنوان کرد و گفت: انشاء الله بتوانیم پشتوانه خوبی برای جامعه قرآنی استان یزد باشیم.

گفتنی است استاد حسن دانش قاری بین المللی استان برای اولین بار مقام نخست مسابقات بین المللی کشور تونس را کسب کرد.

لازم به ذکر است این فرهیخته قرآنی استان پیش از این رتبه اول مسابقات دانش آموزی کشور در سال 78 ، رتبه اول مسابقات کشوری زیر شانزده سال اوقاف در سال 80، رتبه چهارم مسابقات بین المللی عربستان در سال 80 ، رتبه اول مسابقات کشوری سازمان تبلیغات اسلامی در سال 81 ، رتبه اول مسابقات کشوری فرهنگ و ارشاد در سال 82، رتبه اول مسابقات کشوری فرهنگ و ارشاد در رشته ترتیل در سال 85، رتبه سوم مسابقات دار القرآن امام علی (ع) در سال های 87، 88 و 89، رتبه پنجم کشوری مسابقات کشوری سازمان اوقاف در سال 90 را کسب کرده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا