بايد مديران و شوراهاي اسلامی شهر و روستا دنبال امور را در تهران و استان گرفته تا بتوانیم در كنار هم اين حوزه وسیع را بسازيم.

طبس- سرپرستی یزدفردا: عضو هیأت نظارت بر صندوق توسعه ملی در جمع مردم روستای اصفهک طبس با اشاره به موج تحریم های اخیر گفت: امروز وضعيت متفاوت از گذشته است و بر اساس ولايتمداري و حمايت از نظام و پافشاري بر حق مسلم جمهوری اسلامی ایران مبنی بر استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای، دچار تحريم هاي بي نظیر در عرصه جهانی هستیم.

"دکتر محمدعلی عبداله زاده" افزود: در طول كار سازمان ملل، كشوري به اندازه ایران در تحريم قرار نگرفته است و امروز در راستای مبارزه قاطع با این حرکات خصمانه دشمنان، آنچه كه رهبري آن را اقتصاد مقاومتي ناميدند بايد به وقت رعايت و اجرايي شود.

نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز مثل گذشته درآمد ارزي نداريم و بايد در اقتصاد مقاومتي این مهم مورد توجه قرار گيرد و با درك صحيح از شرايط امروز و کاستن از برخی انتظارات، مردم صبور ایران اسلامی خواهند توانست از اين پيچ سخت نظام عبور کنند و در شکست دشمن بازهم سربلند باشند.

عبداله زاده در اجتماع مردم اصفهک از روستاهای بخش دیهوک در شهرستان طبس در خصوص مشکلات مردم این روستا و پیگیری امور مربوط گفت: با رايزني انجام شده، شركت زغال سنگ طبس بزودي مالكيت چاه آب روستاي اصفهك را به اين روستا واگذار مي كند.

وی تامین آب شرب روستای اصفهک را مهم برشمرد و تاکید کرد: آب مورد نياز برای استفاده خانگی و شرب روستا را بزودي از چاه هاي حفر شده در اطراف اصفهک به منازل روستائیان منتقل مي كنيم و اين كم آبي برای ما هم قابل قبول و پذیرفته نيست.

نماینده مردم در خانه ملت خاطرنشان کرد: راه روستايي امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) زرگ به طول 4 كيلومتر در دست اقدام است و تا کنون مبلغ 500 میلیون ریال اعتبار برای احداث آن جذب شده است و انشالله با همكاري مردم و دولت انجام خواهد شد.

"دکتر محمدعلی عبداله زاده" با تاکید بر پرهیز از حاشيه ها در خدمت به مردم گفت: در يك حوزه انتخابيه 200 هزار نفري و با وسعت عظيم، که فقط یک شهرستان آن بزرگترین شهرستان کشور محسوب می شود، بايد مديران و شوراهاي اسلامی شهر و روستا دنبال امور را در تهران و استان گرفته تا بتوانیم در كنار هم اين حوزه وسیع را بسازيم.

نماینده مردم طبس به دیدار مدیران ارشد شهرستان با مسئولان وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: اولين پروژه مطرح شده شهرستان طبس نزد وزير راه تسریع در اتمام محور مواصلاتی ديهوك- راور بوده است و همچنان با جدیت پيگيري می شود.

در این دیدار "حجت الاسلام مرتضایی نیا" امام جمعه و "احمدی" بخشدار دیهوک ضمن تقدیر از تلاش مضاعف و پیگیری مجدانه امور توسط "دکتر عبداله زاده" با ارائه گزارشی از مشکلات و درخواست های مردم روستای اصفهک خواهان پیگیری موارد مطرح شده توسط نماینده مردم طبس شدند. 

 عکس: سعید قلی زاده










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا