یزدفردا :مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد بیان داشت : استحکام سنگرهای معنوی ، رمز پیروزی در جنگ فرهنگی است .

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد، "محمد اکبری" ضمن بیان این مطلب در جمع مسئولین فرهنگی کمیته امداد استان یزد افزود : خدشه وارد کردن به معنویات یکی از مباحثی است که دشمن همواره مد نظر قرارداده است .

وی در ادامه با اشاره به انواع انفعال فرهنگی اظهار داشت: مسئولین فرهنگی باید با بصیرت بخشی و آگاهی بخشی در مقابل مظاهر انفعال آشکار و پنهان دشمن در حوزه فرهنگی ایستادگی کنند .

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد با بیان اینکه شناسایی دقیق از وضعیت و آموزش کاربردی و عملیاتی و همچنین سازماندهی قوی از مهمترین راهکارهای مقابله با انفعال فرهنگی است تصریح کرد : دشمن با شناسایی ماهیت کار ما به درون ما نفوذ می کند و باعث شبهه افکنی می شود که باید با حفظ هوشیاری این توطئه را خنثی نمود .

محمد اکبری ضمن بیان مفاهیم مختلف در جنگ فرهنگی و ابزارهای آن اذعان داشت :  اختلاف افکنی ، بدبینی و ایجاد تردید از مهمترین ابزارهای جنگ فرهنگی است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش هدایتگری مسئولین فرهنگی اشاره کرد و افزود : مسئولین فرهنگی باید به عنوان یک مشاور در کنار مدیر، مسائل را بصورت کلان مدنظر قرار دهند و شناسایی دقیق از دشمن و اهداف او داشته و قدرت تحلیل گری خود را بالا برده و فضای امیدواری را در جامعه تقویت کنند. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا