یزدفردا:گروه تعاونی پیشگامان برای نخستین بار تعدادی محدودی سهام شرکت تعاونی پیشگامان بندرخشک کوثر را به صورت اقساطی به کارمندان دولت واگذار می کند.
، با توجه به مجوز ارائه شده از سوی هیئت مدیره برای ارائه تعداد محدودی سهام شرکت پیشگامان بندرخشک کوثر و تقارن با ایام سعید عید قربان و غدیر، این گروه تصمیم گرفته است برای نخستین بار سهام خود را به صورت اقساطی به کارمندان دولت واگذار نماید.

با توجه به اینکه فروش اقساطی سهام گروه تعاونی پیشگامان به صورت عام برای نخستین بار صورت می گیرد تعداد سهام و زمان ارائه آن محدود و صرفا تا عید سعید غدیرخم ادامه خواهد داشت.

بر این اساس علاقه مندان که در یکی از دستگاه های دولتی و یا عمومی استان مشغول به فعالیت هستند می توانند با ارائه معرفی نامه از سازمان خود به شرکت پیشگامان کار وسرمایه هوشمند، سهام مورد نیاز خود را خریداری کنند.

گفتنی است واگذاری این سهام به صورت قطعی بوده و میزان ارزش افزوده آن در پایان هر سال پرداخت می گردد.

در این روش هر سهم به مبلغ دو هزار ریال و با  حداقل  خرید ده هزار سهم برای هر سهامدار پیش بینی شده است. سهامدار معرفی شده از طرف  سازمان، می بایست بیست درصد میلغ سهام خود را به صورت نقدی و مابقی را در اقساط سه ساله پرداخت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت پیشگامان کار و سرمایه هوشمند به نشانی یزد صفاییه خیابان تیمسار فلاحی جنب سرپرستی بانک مسکن مراجعه یا با تلفن 7253545 - 0351  تماس بگیرند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا