یزدفردا:بر اساس استعدادها و موقعیت پایانه مسافربری جدید یزد و قرارگرفتن آن در مجاورت منطقه مسکونی آزادشهر، مدیر عامل پایانه های مسافربری شهرداری یزد خبر از بهبود کیفیت و ارتقاء خدمات ارائه شده به مراجعین در پایانه مسافربری را داده و  اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک  این پایانه به یک مرکز  گردشگری تبدیل خواهد شد .

 مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری یزد در گفتگویی خبر از استعداد ایجاد تفرجگاهی بزرگ در پایانه مسافربری جدید داد و گفت : با توجه به موقعیت استقرار پایانه در کنار منطقه مسکونی آزادشهر می توان مجموعه تفرجگاهی قابل توجهی را در آن ایجاد نمود.

محمد صلواتی اظهار داشت : در راستای تحقق این هدف که شورای اسلامی شهر نیز نسبت به اجرای آن تاکید دارد، زیر ساختها در مراحل تکمیل شدن است

وی آسفالت دسترسیها و پارکینگ ها به مساحت 50 هزار متر مربع، تامین روشنایی محوطه و امنیت پایانه ، پارکینگ های مسقف، واحدهای خدماتی مانند رستوران، کافی شاپ، آب شرب بهداشتی، احداث جایگاه عرضه سوخت، نمازخانه و سرویس های بهداشتی را از اقدامات انجام گرفته در این خصوص برشمرد که موجب ارتقاء سطح کیفی خدمات در پایانه می شود.

مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری یزد همچنین خاطرنشان کرد: تاکنون در 12 هکتار از اراضی پایانه 6000 اصله نهال کاشته شده و تا پایان سال جاری نیز5000 اصله نهال دیگرغرس می شود.

مهندس صلواتی اظهار امیدواری کرد با ارتقاء بهبود کیفیت پایانه بزرگ مسافربری یزد به زودی این پایانه به یک مرکز گردشگری عظیم تبدیل گردد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا