کساني که قادر به خريد گوسفند براي ذبح در روز عيد قربان نيستند مي توانند با پرداخت هر ميزان از وجوه آن در اين امر خداپسندانه شرکت کنند.

طبس- سیدابوالفضل حقانی: مدیر کميته امداد امام خميني (ره) طبس گفت: کساني که قادر به خريد گوسفند براي ذبح در روز عيد قربان نيستند مي توانند با پرداخت هر ميزان از وجوه آن در اين امر خداپسندانه شرکت کنند.

"احمد رفیعی" تصریح کرد: از آنجاکه امسال عید سعید قربان در روز جمعه واقع شده است، مومنین به نیت سلامتی امام زمان(عج) به هر میزان که برای ایشان ممکن است در سنت قربانی شرکت کرده و حتی وجوه اندک مورد نظر خود را به کمیته امداد امام تحویل دهند، تا این سنت حسنه به نیابت از آنها برای سلامتی حضرت بقیت الله الاعظم(عج) صورت گیرد.

وی با تاکید بر توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان واقعی جامعه توسط کمیته امداد حضرت امام(ره) افزود: سال گذشته 530 کیلو گوشت قربانی به ارزش 53 میلیون ریال توسط کمیته امداد امام خمینی طبس و نیز 3 هزار کیلو گوشت به واسطه مردم نیکوکار و خیرین شهرستان به ارزش 430 میلیون ریال بین نیازمندان در روز عید قربان توزیع گردید.

رفیعی افزود: كميته امداد امام خميني (ره) طبس با اختصاص پايگاه‌هايي در سطح شهرستان به ويژه در اطراف محلهاي برگزاري نماز عيد سعيد قربان وجوه نقدي مربوط به ذبح گوسفند را دريافت كرده و دام مورد نياز براي قرباني در روز عيد سعيد قربان را با استفاده از وجوه اهدايي تهيه و ذبح و گوشت آماده آن را در اختيار نيازمندان قرار خواهد داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی طبس خاطرنشان کرد: همشهریان نوع دوست كه در روز عيد سعيد قربان تمايل به ذبح كردن گوسفند داشته، اما قادر به پرداخت كل هزينه آن نمي باشند، می توانند با پرداخت هر ميزان از وجوه مورد نظر به پايگاه‌هاي اين نهاد در سراسر شهرستان و يا ساختمان اداری کمیته امداد حضرت امام خمینی طبس واقع در بلوار معلم- کوچه بهار- پشت ایستگاه شماره 2 آتش نشانی، در اين امر خير و خداپسندانه شركت نمايند.

احمد رفیعی، شماره حساب 3700 نزد بانک سپه طبس را براي واريز وجوه نقدي اعلام نمود و گفت: همشهریان طبسی می توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر با تلفنهاي 4225388 و 4225366 با پیش شماره 0351 تماس حاصل نمايند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا