یزدفردا :در لابلای خبرهای امروز خبرهای خواندنی زیادی است که به خواندنش می ارزد و همکاران سرویس تامین خبر یزدفردا سعی خواهند کرد با بازنشر خبر های انتخابی تحت عنوان در لابلای اخبار فرداییان را از آنها مطلع نمایند .

محبوب‌ترین ورزشکار جهان انتخاب شد

کریستیانو رونالدو محبوب‌ترین ورزشکار جهان شناخته شد.


به گزارش شفقنا به نقل از ایسنا، ستاره پرتغالی رئال‌مادرید نخستین ورزشکاری است که در دنیای مجازی توانسته بیش از 50 میلیون هوادار داشته باشد.

هرچند این اظهارنظرغیررسمی است ولی cr7 در وب‌سایت اجتماعی فیس بوک نخستین ورزشکاری شناخته شد که از مرز50 میلیون هوادار گذشته است. چنانچه تمام افرادی که گزینه "like" را در صفحه هواداری گرانقیمت‌ترین فوتبالیست‌ جهان انتخاب کردند، کشوری را بنیان‌گذاری کنند، می‌توانند بیست‌وپنجمین سرزمین پرجمعیت جهان باشند!

رونالدو با تشکر از هوادارانش در فیس بوک گفت: "رسیدن به 50 میلیون باورنکردنی است. دوست دارم از تمام آنها که از من در این سال‌ها پشتیبانی کرده‌اند، تشکر کنم."

او دست کم در فضای مجازی توانسته است لیونل مسی را در دوئلی رودررو از پیش رو بردارد. مقایسه بهترین فوتبالیست‌های جهان یکی از خاص‌ترین دوئل‌های ورزشی است. درست همانند مقایسه روجر فدرر و رافائل نادال در تنیس.

در دوئل مسی – رونالدو بحث بر سر گل، جام و افتخارهای فردی و تیمی است. آخرین بار ستاره بارسا توانسته بود، رونالدو را درانتخاب بهترین بازیکن فوتبال دنیا و بهترین گلزن اسپانیا جا بگذارد ولی این بار این ورزشکار 27 ساله پرتغالی بود که توانست رقیب آرژانتینی خود را که 38/5 میلیون "like" را در صفحه‌اش داشت، جا بگذارد. دیوید بکام با 21/5 میلیون هوادار مجازی در رده سوم محبوب‌ترین ورزشکاران دنیا ایستاده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا