گزارش تصویری :استقبال از مسئولین شهر یاسبرین و سفیر مجارستان در یزد

هیأت اعزامی از کشور مجارستان صبح امروز با استقبال مسئولین شهریزد  به منظور رونمایی از نماد یاس ها در شهر یزد  وار د این شهر شدند .

 به گزارش یزدفردا : هیأت اعزامی از شهر یاسبرین نیز به منظور رونمایی از نماد نصب شده یاس های یاسبرین مجارستان در میدان آزادی ، صبح امروز وارد  شهر دارالعباده یزد شدند


این هیأت با استقبال سیفی فرماندار یزد ،عظیمی زاده شهردار و فقیه رییس شورای اسلامی شهر، و سفیر مجارستان که شب گذشته وارد یزد شده بود ،رأس ساعت 8 صبح امروز وارد یزد شدند .

هیئت مجاری متشکل از  سفیر مجارستان ،سرکنسول مجارستان ، شهردار شهر یاسبرین ، دبیر کل انجمن مردم یاس ، دو نفر از تجار مجاری و هنرمند سازنده نمادیاس ها و فرزندش  در سفر به یزدقرار است  تا در اجرای بخشی از مفاد قرارداد خواهر خواندگی شهر های یزد و یاسبرین شرکت نمایند .
 
هیأت مذکور طی اقامت سه روزه در یزد در جلسات رسمی با استاندار ، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و اتاق بازرگانی شرکت خواهد کرد .
میهمانان مجاری شهر دارالعباده یزد در این سفر از جاذبه های تاریخی شهر و توانمندیهای صنعتی و اقتصادی شهرنیز بازدید می نمایند .
عظیمی زاده شهردار یزد با اشاره به برنامه های متنوع برای میهمانان مجاری و آشنایی آنها با آداب ، رسوم و فرهنگ بومی یزد ، پرده برداری از نماد فرهنگی شیپور لِهِل در میدان آزادی را ازمهمترین برنامه های این سفر دانست.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
  
 

 
 
 
 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا