یزدفردا:فردی که با طراحی صفحه ای در شبکه های  اجتماعی اقدام به برگزاری تورهای مختلط و غیر اخلاقی در استان آذربایجان شرقی می کرد، با تلاش پلیس فتا این استان دستگیر شد .
به گزارش  پلیس فتا "سرهنگ قاسلو رئیس پلیس پلیس فتای استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: در پی گشت زنی های پی در پی پلیس فتای این استان در فضای مجازی و بررسي صفحات موجود در شبكه های اجتماعي و همچنین تماس هاي مكرر شهروندان محترم تبريزی مبني بر فعاليت غير مجاز شركت مسافرتي در این استان و برگزاري تورهاي مختلط دختر و پسر در مكان هاي مختلف ، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.
سرهنگ قاسملو ادامه داد:  در پی یک سری اقدامات پلیسی و تخصصی، این پلیس توانست مدیر تور که خود صاحب صفحه مذکور در شبکه اجتماعی بود را در حین برگزاری این تور شناسایی و دستگیر کند. همچنین تعداد زیادی وسایل غیر اخلاقی و غیر مجاز همراه این گروه کشف شد. متهم پس از رویت ادله موجود به جرم اعتراف کرد .
این مقام انتظامی افزود: در بین این گروه  فرد عکاسی که  تعداد زیادی عکس هاي گرفته شده از دختران در تورهای مختلف  را در صفحه های اجتماعی  منتشر می کرد نیز دستگیر و به اتهامات وارده اعتراف کرد .
سرهنگ خسروی  به هموطنان هشدار داد:  فریب تبلیغات آژانس هایی که فقط در  فضای مجازی  اقدام به ثبت نام تورهای گردشگری می کنند، را نخورید . در بسیاری از پرونده های بررسی شده توسط این پلیس،  هدف از برگزاری تورها در شبکه های اجتماعی  فریب و انتشار عکس های خصوصی گردشگران در فضای مجازی است و پلیس در برخورد با چنین پرونده هایی که اقدام به هتک حیثیت و انتشار تصاویر خصوصی افراد در فضای مجازی می کند، طبق  قانون برخورد قاطع خواهد داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا