یزدفردا:نشست سه جانبه با حضور وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي ، استاندار يزد، مدير عامل سازمان تامين اجتماعي كشور و نمايندگان مردم يزد در مجلس شوراي اسلامي در روز چهارشنبه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "عبدالرضا شيخ الاسلامي" در اين نشست برخي ازاقدامات انجام شده در وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي در راستاي تامين و گسترش رفاه حال عمومي را تشريح كرد.

وي ضمن تشكراز خدمات استاندار يزد و قشر كارفرما و كارگر استان، افزود: برنامه هاي خوبي در راستاي گسترش رفاه عمومي در حال بررسي است كه بعد از تصويب نهائي اجرائي خواهد شد.

وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي درادامه: طرح پزشك خانواده، گسترش امكانات درماني در كشور و ارائه خدمات بيمه اي را از جمله موثرترين اقدامات دولت در چند سال اخير دانست و تاكيد كرد: اين خدمات در تمامي دولتهاي گذشته بي نظير بوده است.

استاندار يزد نيز در اين نشست از زحمات مقام عالي وزارت، مدير عامل سازمان تامين اجتماعي و همچنين ازهمكاري كارفرمايان وكارگران استان تشكر و قدرداني كرد.

وي درخصوص ادغام سه وزارتخانه گفت: اين اقدام دولت، در حل و فصل مسائل مشترك بين سه وزارتخانه بسيار موثر بوده است.

مديرعامل سازمان تامين اجتماعي كشور نيز دراين جلسه در پاسخ به سوالات حاضرين در خصوص خدمات بيمه اي سخناني را بيان كرد.

درابتداي اين نشست نمايندگاني از كارفرمايان وكارگران استان به بيان مشكلات، درخواست ها و پيشنهادات خود در زمينه هاي مختلف پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا