یزدفردا :به دنبال ارسال گسترده پیامک هائی به مردم حوزه انتخابیه مهریز،ابرکوه،خاتم ،بافق و بهاباد مبنی بر اعلام حمایت حجت الاسلام والمسلمین سید جلال یحیی زاده وسردار جوکار و دکتر فروزان نیا  از حجت الاسلام وامسلمین دخیل عباس زارع زاده یکی از کاندیداهای راه یافته به دور دوم حوزه انتخابیه مهیز بافق بهاباد ابرکوه و خاتم  ،،حجت الاسلام یحیی زاده نماینده مردم تفت و میبد و منتخب مجلس نهم همین حوزه  با ارسال نامه ای به مهندس فرهمند هر گونه حمایتی از کاندیدای رقیب وی در مرحله دوم انتخابات (دخیل عباس زارع زاده )را تکذیب کرد .

یحیی زاده نماینده مردم شریف تفت و میبد در مجلس هشتم در نامه خود آورده است :لازم می دانم تأکید نمایم آنچه از اینجانب در مورد حمایت از کاندیدای محترم رقیب شما در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم نقل گردیده کذب محض است و اینجانب هیچگاه و به هیچ شکل چنین موضعی نداشته ام!

حجت الاسلام یحیی زاده در ادامه افروده است :ضمن احترام به ایشان و مردم شهرستان های حوزه انتخابیه مهریز و بافق و بهاباد ،این حقیر در صورت نیاز و صلاح دید،آماده شفاف سازی و موضع گیری هستم !

 

نماینده مردم تفت و میبد همچنین در پایان نامه خود تاکید نموده است :آموخته ام نسبت به رأی مردم به هر شکل که بیفتد،منقاد باشم!


متن کامل نامه حجت الاسلام یحیی زاده  که نسخ های از آن در اختیار یزدفردا قرار گرفته و تصویر آن در ادامه همین خبر خواهد آمد به شرح زیر است :

جناب آقای مهندس فرهمند نماینده پر تلاش و موفق شهرستان های مهریز ،ابرکوه،خاتم،بافق و بهاباد

با سلام و تحیت

احترامأ لازم می دانم تأکید نمایم آنچه از اینجانب در مورد حمایت از کاندیدای محترم رقیب شما در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم نقل گردیده کذب محض است و اینجانب هیچگاه و به هیچ شکل چنین موضعی نداشته ام!

ضمن احترام به ایشان و مردم شهرستان های حوزه انتخابیه جنابعالی،این حقیر در صورت نیاز و صلاح دید،آماده شفاف سازی و موضع گیری هستم !

 البته از دوستانی مثل شما آموخته ام که نسبت به رأی مردم به هر شکل که بیفتد،منقاد باشم!

سید جلال یحیی زاده

نماینده مردم شریف تفت و میبد

 

 منقاد  به چه معنی است (کلیک کنید)

 

تصویر نامه حجت الاسلام یحیی زاده به مهندس فرهمند

حجت الاسلام یحیی زاده حمایت خود از دخیل عباس زارع زاده در مرحله دوم انتخابات را به شدت تکذیب کرد+تصویر نامه

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا