رييس جمهور سابق كشورمان ، همزمان با عید سعید قربان در سفري دو روزه به زادگاه خود ، اردكان از پروژه هاي مختلف عمراني و صنعتي اين شهر بازديد كرد .

به گزارش یزدفردا به نقل از روز دوم : سيد محمد خاتمي ، از پروژه در دست احداث "خانه فرهنگ خاتمي " ديدار كرد . در اين بازديد كه محمدرضا تابش ، نماينده مردم شهرستان اردكان در مجلس شوراي اسلامي ، روستايي فرماندار اردكان و اميري شهردار اردكان و جمعي از مسئولين شهرستان ، خاتمي را همراهي مي كردند ، مجري پروژه خانه فرهنگ خاتمی به بيان توضيحاتي در خصوص نحوه پيشرفت كار و مراحل مختلف عملیات ساختمانی آن پرداخت .

در ادامه برنامه بازديد ، خاتمي در جريان مراحل آماده سازي سينماي اردكان و پروژه های عمرانی بيمارستان ضيايي اردكان و خوابگاههاي دانشجويي قرار گرفت .

سید محمد خاتمی در سفر دو روزه اش به اردکان به زيارت امامزاده سيد نورالدين احمد (ع) اردكان رفت و در مسجد اين امامزاده به اقامه نماز جماعت ظهر و عصر پرداخت ، وی همچنین در روستاي ترك آباد اردكان با امام جماعت روستا ديدار و گفتگو کرد .

رييس بنیاد باران ، در ادامه از طرح گندله سازي اردكان بازديد كرد و از نزديك با مراحل مختلف اجراي طرح و توضيحات مهندسين و دست اندركاران آن در خصوص نحوه اجرا و مراحل ساخت كارخانه آشنا شد .

رييس جمهور سابق كشورمان ، همچنين از قسمتهايي از بافت قديم شهر و جنگل پسته اردكان بازديد کرد .

سید محمد خاتمي را در اين ديدارها ، مهندس سید علي خاتمي ، رييس دفتر سابق رييس جمهور و دكتر سید محمد رضا خاتمي ، نايب رييس پيشين مجلس شوراي اسلامي همراهي مي كردند

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا