افتتاح اولین تلویزیون اینترنتی آموزشگاه های فنی و حرفه ای کشوردرآموزشگاه  ساعتچی یزد

یزدفردا :این تلویزیون همزمان با اعیاد شعبانیه توسط آقای دکتر حاجلو در حضور مدیران کل سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد.


آموزشگاه تخصصی ساعتچی، پس از گذشت 4 ماه از افتتاح اولین رادیوی اینترنتی آموزشگاهی کشور که با استقبال گسترده مخاطبین داخلی و خارجی روبرو گشت، همزمان با اعیاد شعبانیه در حضور 100 تن از مدیران کل و اعضای بلند پایه ستادی سازمان فنی و حرفه ای کشور، اولین تلویزیون اینترنتی آموزشگاهی کشور را توسط جناب آقای دکتر محمد حسین حاجلو معاون اداری وپشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در تاریخ 20 تیرماه 1390 در سالن همایش هتل مشیر الممالک افتتاح نمود.


پس از افتتاح و پخش ویژه برنامه ای در این رابطه از طریق این تلویزیون، محمد ساعتچی یزدی، موسس آموزشگاه ساعتچی و مجری و مبتکر طرح، ضمن خوش آمدگویی و ابراز خرسندی از افتتاح این طرح بزرگ، از تمامی مدیران کل کشور جهت تولید برنامه های شایسته جهت پخش از رادیو  وتلویزیون ساعتچی دعوت کرد. وی در سخنان خود از مدیران کل خواست تا برای جوانان فرصت ها و امکانات کافی را برای نمایش مهارت های خود در اختیار گذارند. وی، اطلاع رسانی و بهره گیری از تکنولوژی مدرن را لازمه ی به کار گیری برای سازمان فنی و حرفه ای دانست و عنوان داشت، رادیو، مجله و امروز تلویزیون ساعتچی برای این امور با هزینه و تلاش این آموزشگاه در دسترس قرار گرفته تا بتوان جهشی عظیم در توسعه شعارهای فرهنگی و آموزشی و مهارت محوری سازمان فنی و حرفه ای کشور ایجاد نماید. موسس آموزشگاه ساعتچی، ضمن عنوان اینکه تهیه و تولید تمامی برنامه ها توسط کارآموزان این آموزشگاه انجام می پذیرد از آمادگی آموزشگاه ساعتچی جهت اجرای طرح ها و فعالیت های مختلف برای سازمان فنی و حرفه ای و آموزشگاه های آزاد در سراسر کشور خبر داد.

 

بعد از این سخنرانی، دکتر حاجلو از زحمات این آموزشگاه و کلیه آموزشگاه های مهارت محور تقدیر و نشکر نموده و رسالت سازمان را بر تکریم و حمایت کامل از چنین آموزشگاه هایی دانست.

خانم مومنی، رئیس کانون آموزشگاه های آزاد کشوری و خانم سعیدی، رئیس انجمن طراحی و دوخت، فعالیت های آموزشگاه ساعتچی را از ابتدای تاسیس تا به امروز را مایه ی مباهات و افتخار استان دانستند.

گفتنی است افتتاح این طرح با استقبال مدیران کل سازمان فنی و حرفه ای کشور قرار گرفته و همچنین موجب خشنوی مدیران و معاونین سازمان فنی و حرفه ای یزد و موسسین و مدیران آموزشگاه های آزاد استان حاضر در جلسه شد. تلویزیون اینترنتی ساعتچی همانند رادیو اینترنتی ساعتچی از طریق وب سایت آموزشگاه قابل دسترسی است و به نحوی ارائه می شود تا کاربران با اینترنت سرعت پایین نیز بتوانند از آن بهره مند شوند.
از برنامه هایی که قرار به پخش می باشد می توان به برنامه های آموزشی واحدهای فنی و حرفه ای اشاره نمود. آموزشگاه ساعتچی از کلیه فعالین سازمان فنی و حرفه ای کشور جهت همکاری در تامین برنامه های این تلویزیون دعوت به عمل می آورد.

جهت مشاهده ی برنامه ها به آدرس زیر مراجعه نمایید:
http://www.saatchiacademy.com/tv/


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا