بهاباد-حاتمي خبرنگاريزدفردا:جلسه بررسي اعتبارات شهرستان در سال جاري و اولويت بندي پروژه هاي عمراني شهرستان جهت تخصيص بودجه، در محل فرمانداري تشكيل شد.
در اين جلسه كه يكي از كارشناسان بودجه استانداري نيز حضور داشت، ميزان بودجه شهرستان بهاباد حدود 3800 ميليون تومان پيش بيني گرديد و پروژه هاي شهرستان بر همين ميزان تعريف شد.
معاون فرماندار بهاباد بودجه سال 89 بهاباد را 3532 ميليون تومان عنوان كرد و افزود: سال گذشته از اعتبارات بهاباد مبلغ 300 ميليون تومان كاهش يافت و جهت هزينه در 35 روستا و آبادي كه به تازگي از شهرستان بافق انتزاع شده و به شهرستان بهاباد الحاق گرديده، به اعتبارات بافق افزوده شد.
"عباس كاظميان" خواستار پيگيري جدي جهت افزودن اعتبار اين روستاها به اعتبارات شهرستان بهاباد شد.
سرپرست فرمانداري بهاباد پرداخت اعتبار راه اندازي شهرستان بهاباد در سال جاري را خواستار شد و اظهار داشت: پيگيري لازم جهت اختصاص اعتبار راه اندازي شهرستان در بودجه سال جاري و افزون بر اعتبارات شهرستان را انجام خواهم داد.
"ابوالقاسم دهقان" اظهار اميدواري كرد با اين اعتبارات، زمينه رونق و جذب سرمايه در شهرستان تازه تأسيس بهاباد فراهم شود.
وي افزود: خوشبختانه امسال توزيع اعتبارات شهرستان ها در برنامه پنج ساله پنجم به فرمانداران واگذار شده است و مي توان متناسب با نياز شهرستان و ظرفيت هاي موجود، بودجه را در كميته برنامه ريزي شهرستان تقسيم كرد.
دهقان همچنين تصريح كرد: سهم شهرستان ها از بودجه استان در كميته برنامه ريزي استان مشخص مي شود و بايد تلاش خود را جهت جذب هر چه بيشتر اعتبار به كار گيريم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا