نشست  سرپرست جدید فرمانداری بهاباد با شهردار و شورای اسلامی شهردر اولین روز کاری


یزدفردا :زینلی از بهاباد:سرپرست فرمانداری بهاباد در اولین روز کاری خود نشست مشترکی با شورای اسلامی شهر جهت بهسازی شهر و رفع مشکلات شهرداری برگزار کرد.


 نشست مشترک سرپرست فرمانداری با شهردار و شورای اسلامی بهاباد در محل فرمانداری برگزار شد.


در این نشست سه ساعته مشکلات شهرداری بهاباد مورد بررسی قرار گرفت و برنامه های اجرایی شهرداری در سال گذشته و سال آینده ارائه شد.


در ابتدای این نشست شهردار بهاباد گزارش عملکرد این شهرداری در سال گذشته را ارائه داد و زیباسازی شهر، اجرای مبلمان شهری و احداث کمربندی را از اولویت های شهرداری برشمرد.


"سید کاظم ابراهیمی" اجرای بلوار ورودی و خروجی و لاین دوم کمربندی بهاباد را به عنوان برنامه های آینده شهرداری دانست و خواستار همکاری بیشتر فرمانداری جهت اجرای طرح های عمرانی شهرداری شد.


اعضای شورای شهر همکاری ادارات و نخبگان شهرستان را جهت تبدیل شهر بهاباد به شهر توریستی، با توجه به برخورداری از آب و هوای مناسب و مناطق کوهستانی، روستایی و کویری با جاذبه های گردشگری را خواستار شدند.


احداث شهرک گلخانه های گل و گیاه و احداث شهرک صنعتی تولید قطعات صنعتی مورد نیاز معادن چادرملو، چغارت و دیگر معادن همجوار و ایجاد تعهد در معادن مذکور برای تأمین قطعات از بهاباد از دیگر پیشنهادات حاضرین در جلسه بود.


در ادامه این جلسه دهقان سرپرست فرمانداری بهاباد خواستار خودکفایی شهرداری در تأمین منابع مالی مورد نیاز خود شد و وحدت، همدلی و همکاری صمیمانه اعضای شورای شهر با یکدیگر و همکاری متقابل با فرمانداری و دیگر نهادها را عامل مهم در پیشرفت و توسعه شهر دانست.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا