وزير اطلاعات در حاشيه جلسه امروز هيئت دولت :

به موقع اطلاعات دیگری در مورد مستند الماس فریب صادر می شود

وزیر اطلاعات درباره محمدرضا مدحی گفت: ایشان فردی بوده که آنها برنامه‌ریزی کرده‌اند از آن استفاده کنند که تشکیلات اطلاعاتی کشور توانست با اقدامات اطلاعاتی او را از آن خود کرده و در مجموعه آنها نفوذ بدهد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی وزیر اطلاعات که در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه آیا مدحی نفوذی اطلاعات بوده یا یک عامل فریب خورده است، گفت: ایشان فردی بوده که آنها برنامه‌ریزی کرده‌اند از آن استفاده کنند که تشکیلات اطلاعاتی کشور توانست با اقدامات اطلاعاتی او را از آن خود کرده و در مجموعه آنها نفوذ بدهد که الحمدالله از این فرد بهره‌برداری خوبی هم شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از فارس، وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی براینکه آیا موارد دیگری از نفوذ دستگاه اطلاعاتی کشورمان در سیستم‌های اطلاعاتی و اپوزیسیون وجود دارد خاطرنشان کرد: قرار نیست الان اعلام شود.

 

وزیر اطلاعات در خصوص واکنش غربی‌ها نیز اظهار داشت: آنها به هم ریخته‌اند چرا که چنین چیزی را باور نمی‌کردند و دنبال این بودند که این فرد را به اسرائیل برده و از او استفاده کنند در حالی که وسط کار رودست خورده و برنامه‌‌شان بهم ریخت.

 

مصلحی در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه نظر شما نسبت به واکنش شتابزده غربی‌ها درباره به این موضوع که شاهد بودیم بعد از پخش مستند الماس فریب سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد ملاقاتی انجام نشده است چیست، گفت: اینها با این واکنش شتابزده می‌خواهند آبروی از دست رفته خود را برگردانند در حالی که چیزی به دست‌شان نمی‌آید.

 

وی با بیان اینکه ممکن است به موقع اطلاعات دیگری در مورد این پرونده صادر شود در خصوص تحرک صهیونیست‌ها برای استفاده از گروهک پ. پ. ک خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها به دنبال نفوذ در هر گروهی که مخالف جمهوری اسلامی ایران باشند، هستند تا از آنها استفاده کنند.

 

وی در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه شنیده شده گروهک ریگی درصدد استفاده از بهائی‌ها در مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران است، بنابراین وزارت اطلاعات چه برنامه‌ای دارد، اظهار داشت:اینکه فکر کنید گروهک ریگی چیز جانداری است درست نیست هرچند اقداماتی هم ممکن است داشته باشد و افرادی هم جذب کند ولی اینکه فکر کنید در حد گسترده‌‌ای باشد، اینگونه نیست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا