مشاور استاندار و رئیس روابط عمومی استانداری یزد:

از آغاز سفرهای دوره ای خبرنگاران استان به شهرستانها در آینده نزیک خبر داد

یزدفردا:مشاور استاندار و رئیس روابط عمومی و امور بین الملل استانداری یزد، گفت: نگاه عمومی شهرستانها و استان به مقوله روابط عمومی در سالهای اخیر تا اندازه بسیار زیادی تغییر کرده است.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، \"سید عبدالمجید قائم محمدی\" روز شنبه در نشست مسئولان روابط عمومی فرمانداریهای استان یزد، كه در محل ساختمان شماره 3 استانداري يزد برگزار شد، با اشاره به برخی از ابعاد تغییر نگرش ایجاد شده در مقوله روابط عمومی، خواستار بهره گیری هر چه بیشتر مسئولان روابط عمومیها از فرصتهای پیش آمده در این زمینه شد.
وی بر ضرورت همکاری فرمانداریها با پرتال خبر استان تاکید و از روابط عمومی فرمانداری شهرستان طبس به خاطر همکاری مجدانه در این زمینه تقدیر کرد.
قائم محمدی اهمیت اطلاع یابی روابط عمومی فرمانداریها از اوضاع کلی شهرستانها، را یادآور شد و انتقال مسائل داخلی شهرستان و بازخورد اجتماعی وقایع به فرماندار را در زمره وظایف روابط عمومی فرمانداریها دانست.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومیهای استان یزد، در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در شهرستان تفت اقدامات موثرو پر رنگ تری در زمینه شورای هماهنگی روابط عمومیها صورت پذیرفته است، از مسئول روابط عمومی شهرستان تفت تقدیر کرد.
وی همچنین از آغاز سفرهای دوره ای خبرنگاران استان به شهرستانها در آینده نزیک خبر داد و هدف از این سفرها را توجه بیشتر به شهرستانها از منظر اطلاع رسانی اعلام کرد و افزود: این مهم از طریق نشست مطبوعاتی فرماندار با خبرنگاران، بازدید از دفاتر مطبوعات مستقر در شهرستانها، آشنائی خبرنگاران با توانمندیها و همچنین انعکاس خبری اقدامات مهم دولت در شهرستانها تحقق می یابد.
به گفته قائم محمدي، شهرستان خاتم اولين مقصد اين سفرهاي دوره اي است.
در این نشست، مسئولان روابط عمومی فرمانداریهای استان یزد ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای خود ، به بیان دیدگاه و نقطه نظرات خود در خصوص مسائل مطرح شده پرداختند.
گزارش دهی دو تن از کارشناسان روابط عمومی استانداری در خصوص طرح ارزیابی پایگاه اطلاع رسانی فرمانداریها از دیگر برنامه های این نشست بود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا