روایت عسگراولادی از افزایش محبوبیت کروبی و موسوی

حبیب الله عسکراولادی، که چندی پیش سعی در وساطت برای کروبی و موسوی داشت، با ادامه اقدامات این دو نامزد شکست خورده انتخابات، به کلی از آنها ناامید شده و لحن خود را در مورد آنان تغییر داده است.

به گزارش جهان، وی که پیش از این بیان کرده بود مگر چند نفر مانند موسوی، کروبی و خاتمی داریم و آنها از خانواده انقلابند، اخیرآ با بیان اینکه این سه نفر به خط قرمز نظام تبدیل شدند و نباید برای آنها وساطت کرد موضع خود را تغییر داده است.

در آخرین اظهار نظر عسکراولادی وی در گفتگویی اعلام داشت: موسوی و کروبی روز به روز در میان طرفداران نظام و انقلاب منزوی تر می شوند و بر عکس روز به روز در میان مخالفان نظام و ضد انقلاب محبوبیت کسب می کنند.

دبیر کل جبهه پیروان امام و رهبری که با باشگاه خبرنگاران گفتگو می کرد، با تاکید بر اینکه موسوی و کروبی خواسته یا ناخواسته پای در راهی بی بازگشت نهادند افزود: از روزی که دروغ تقلب و فرمان ریختن به خیابان ها را در دستور کار خود قرار دادند وارد گفتمان نبرد نرم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند و باز هم از روزی که تصمیم گرفتند ادعاهای خود را نه از طریق نهادهای قانونی بلکه از طریق پشتیبانی ارتش رسانه های غرب و تخطئه شعارهای امام و انقلاب بویژه در روز قدس و روز سیزده آبان پیگیری کنند بی شک پا در عرصه براندازی نظام گذاشتند.

وی اضافه کرد: طبیعی است که این رویکرد ، آنها را در انحراف باز تعریف و باز تفسیر یوم الله ها و روزهای ملی که در نتیجه باز تولید اغتشاش و هرج و مرج طلبی است بکشاند.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه مجموعه ما جز اینکه تاسف بخوریم و برای نجات آنها دعا کنیم کاری نمی توانیم انجام دهیم تصریح کرد: موسوی و کروبی نصیحت ناصحان را تاکنون نپذیرفته و هیچ نشانه ای هم وجود ندارد که آمادگی پذیرش نصیحت ها و خیرخواهی ها را داشته باشند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا