یزدفردا: خطیب نماز جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی به رای مردم و قوانین اسلامی استوار است افزود: امام راحل با همراهی و خیزش مردمی به پا خواست و رژیم ستمشاهی را سرنگون کرد.

به گزارش یزدفردا: حجت الاسلام محمدی گفت: قبل از انقلاب اسلامی بدترین نوع حکومت یعنی حکومت پادشاهی و موروثی بر ایران سیطره داشت و این افراد بر جان و مال مردم مسلط بودند.

امام جمعه موقت یزد یادآور شد: انگلیسی‌ها این جفا را در حق ملت ایران کردند و رضا شاه را پادشاه ایران کردند.
 
وی افزود: امروز به حمد لله انقلاب اسلامی ایران به دیگر کشور‌ها صادر شده است و دشمنان این مرز و بوم با ترورها، تحریم‌ها و تبلیغات شبانه روزی نیز نتوانستند اهداف شوم خود را پیش ببرند.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: امام راحل حق بزرگی بر همه مسلمانان جهان دارد و بعد از امام راحل نیز رهبر معظم انقلاب با درایت و اقتدار را و مسیر امام را ادامه دادند.

حجت الاسلام محمدی در ادامه ضمن گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد یادآور شد: مردم در اعتارض به دستگیری امام خیمنی کفن پوشان به خیابان‌ها آمدند و نسل جدید باید بداند دراین روز چه اتقافی رخ داد و چه جنایاتی توسط رژیم ستمشاهی صورت گرفت.

خطیب نماز جمعه یزد ضمن قدرانی از پیگیری مدیران برای واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند گفت: انشاالله وعده‌ها به تحقق بپیوندد و شاهد تداوم ان‌ها باشیم.

رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان از دیگر سخنان امام جمعه موقت یزد بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا