یزدفردا"استاندار در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: به هیچ وجه اجازه هنجار‌شکنی و رفتار‌های خلاف شرع را در شیراز و استان فارس نخواهیم داد و با عوامل و عناصری که به صورت سازمان یافته در صدد ترویج لاابالی گری و فساد هستند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

تسنیم نوشت: پس از ارتکاب برخی رفتار‌های هنجارشکنانه در مجموعه حافظیه شیراز، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس تا مشخص شدن پرونده اجازه حضور در محیط اداری را نخواهد داشت.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس از برخورد قاطع با لاابالی‌گری، رفتار‌های سازمان یافته و هنجارشکنانه خبر داد.

استاندار در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: به هیچ وجه اجازه هنجار‌شکنی و رفتار‌های خلاف شرع را در شیراز و استان فارس نخواهیم داد و با عوامل و عناصری که به صورت سازمان یافته در صدد ترویج لاابالی گری و فساد هستند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

رئیس شورای تأمین استان فارس با بیان اهمیت رعایت عفاف و حجاب و امنیت اخلاقی جامعه بیان داشت: مجموعه اقدامات سلبی و ایجابی در استان فارس در حال اجراست و دستگاه‌های فرهنگی اقدامات مناسبی را در استان انجام داده اند و تلاش شده در حوزه عفاف و حجاب با تدبیر و برنامه ریزی و ایجاد آرامش و تذکر در قالب‌های مختلف و طرح‌های ناظر و همچنین سامانه مردم رسی صورت پذیرد، اما حساب حرکت‌های سازمان یافته یا کسانی که اصرار به قبح شکنی و مقابله با قوانین و مقررات دارند با بقیه جداست و وظیفه دستگاه‌های مختلف امنیتی و قضایی برخورد قاطع، مناسب و بجاست.

ایمانیه از عزم دستگاه اجرایی و قضایی استان برای مقابله با ایستادگی در مقابل قانون خبر داد و اظهار داشت: در ماجرای حافظیه شیراز، براساس تصمیم مقامات قضایی، مدیر مجموعه حافظیه و دو نفری که رفتار‌های خلاف شرع و هنجارشکنانه داشته اند، امروز تعیین تکلیف خواهند شد و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان نیز تا مشخص شدن پرونده اجازه حضور در محیط اداری را نخواهد داشت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا