در آئینی با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان ، معاون سیاسی امنیتی ومعاون عمرانی فرماندار و همچنین مدیر آموزش و پرورش وجمعی از مسولین اتاق تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی آموزشگاه حکیم ملاعبدالله بهابادی بهاباد افتتاح شد.

درمراسم افتتاح این اتاق ورزش معاون تربیت بدنی آموزش وپرورش یزد درسخنانی ضمن تبریک دهه کرامت و گرامی داشت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر ، با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی سبب شادابی و تحرک هر چه بیشتر دانش آموزان می شود، گفت: راه اندازی اتاق ورزش محیط ایمن و بانشاطی را برای دانش آموزان فراهم می آورد.

دکتر شبانی با اشاره به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اظهار کرد: یکی از مهم ترین اهداف سند تحول بنیادین، ارتقای جایگاه درس تربیت بدنی است که به همین منظور درصدد راه اندازی چند مکان ورزشی مناسب و تجهیز مدارس در مناطق کم برخوردار هستیم.

وی بیان داشت : کلاس های درس تربیت بدنی با هدف چابکی و شادابی دانش آموزان ، تقویت مهارت های بنیادی راه اندازی می شود پس انتظار می رود دانش آموزان به خوبی و به طور کامل  از این فضا استفاده نمایند.

معاون تربیت بدنی آموزش وپرورش یزد تصریح کرد: مجموعه بازی ها و حرکاتی که در سالن های بازی و ورزش در نظر گرفته شده ، می تواند به خوبی فکر، خلاقیت و تمرکز دانش‌آموزان را تقویت کند و آنها را به تحرک و کار گروهی تشویق نماید، و این هدفی است که باید در آموزش ابتدایی به دنبال آن بود.

شبانی  اضافه نمود : برای احداث  وتجهیز این اتاق ورزشی  در آموزشگاه  ملاعبدالله ب هابادی مبلغ 250 میلیون تومان هزینه شده است .

وی در پایان: از مدیر آموزشگاه دبستان پسرانه حکیم ملا عبدالله بهابادی و کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش  بابت پیگیری در اجرای این طرح تشکر کرد.

انتهای پیام/










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا